یک‌شنبه 22 مهر 1403

چاینا دیلی: رهبر ایران استمرار جنبش فلسطینیان را مورد تاکید قرار داد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
چاینا دیلی: رهبر ایران استمرار جنبش فلسطینیان را مورد تاکید قرار داد

پکن - ایرنا - "چاینا دیلی" پرشمارگارن ترین نشریه انگلیسی زبان چین ضمن بازتاب سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در روز قدس، نوشت که جنبش فلسطینیان باید مورد حمایت قرار گرفته و ادامه یابد رهبر ایران هم در سخنرانی امروز بر استمرار جنبش فلسطین تاکید کرد.

به گزارش ایرنا چاینا دیلی روز جمعه تصریح کرد که رهبر انقلاب اسلامی ایران، حمایت تسلیحاتی از فلسطین در برابر اسراییل به عنوان یک «غده سرطانی» را مورد اهتمام قرار داد و گفت که باید از مبارزه فلسطین پشتیبانی شود.

گزارش از قول رهبر ایران نوشته است که صهیونیسم یک غده سرطانی و مرگبار برای منطقه است و مبارزه برای آزادی فلسطین یک ضرورت و یک جهاد اسلامی است.

رسانه چینی می افزاید که آیت الله سید علی خامنه ای در سخنرانی خود در فضای مجازی در روز قدس ابراز اطمینان کرد که رژیم صهیونیستی ریشه کن شده و از بین خواهد رفت.

گزارش ادامه داده است یکی از چالش های فلسطین نداشتن تسلیحات لازم برای مبارزه است و در صورتی که چنین توازنی به نفع فلسطین باشد آن زمان مقاومت می تواند ایستادگی مضاعفی داشته باشد و در مقابل تجاوز صهیونیست ها بایستد و آن را شکست دهد.

چاینا دیلی نوشت که جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر بارها خواستار ریشه کن شدن صهیونیسم و برگزاری همه پرسی در منطقه ای شده است که عمده جمعیت آن فلسطینیان هستند.

گزارش اضافه می کند که از دیدگاه رهبر ایران مساله شیوع کرونا باعث شد تا توجه دنیا معطوف به ظلم هایی که علیه فلسطینیان شده است نباشد در صورتی که ویروس صهیونیسم نهایتا ریشه کن خواهد شد.

منبع: روزنامه چاینا دیلی *س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*