یک‌شنبه 15 مهر 1403

چهار سایکل توریست وارد جزیره خارگ شدند / ظرفیت بالای خارگ در گردشگری

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
چهار سایکل توریست وارد جزیره خارگ شدند / ظرفیت بالای خارگ در گردشگری

حفظ الله گفت: طی هفته گذشته چهار سایکل توریست به جزیره خارگ وارد شدند که بعد از چند روز اقامت در جزیره و بازدید از آثار تاریخی و منطقه خارگ برای ادامه مسیر خود از جزیره خارگ به بندرگناوه سفر نمودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ احسان حفظ الله رئیس هیئت دوچرخه سواری خارگ در این خصوص اظهار کرد: در این سفر پیام مهنانی از بجنورد استان خراسان شمالی، محمد علی سیروس و مریم ربیعی بهشتی از تهران در قالب یک گروه سفر خود را از اندیمشک در استان خوزستان شروع کرده و پس از ورود به شهر بوشهر به جزیره خارگ آمدند.

حفظه الله افزود: از اداره میراث فرهنگی جزیره خارگ، مهندس شهرام اسلامی که نهایت همکاری را با گروه سایکل توریست داشتند قدردانی می‌کنیم همچنین ایشان در کنار گروه از آثار تاریخی و گردشگری منطقه بازدید نمودند. این گروه سه نفره روز گذشته بدلیل عدم تردد دریایی شناور در مسیر بوشهر بعد از چند روز اقامت در خارگ به بندر گناوه عزیمت کردند تا به مقصد بعدی خود، استان هرمزگان سفر خود را ادامه دهند. رئیس هیئت دوچرخه سواری جزیره خارگ بیان کرد: سایکل توریست دیگر، محمد رضا آبادی با هماهنگی هیئت دوچرخه سواری شهرستان بوشهر به جزیره وارد شد، که ایشان نیز بعد از گردشگری در منطقه روز گذشته به بندرگناوه سفر نمودند.

وی عنوان کرد: سایکل توریست یکی از شاخه های گردشگری که امروزه بسیار پرطرفدار است و به هر شخصی که با دوچرخه به گردشگری می پردازد، سایکل توریست گفته می شود. دوچرخه های این افراد، عموما با خورجین، کوله پشتی ها و کیف های مختلفی که از اطرافش آویزان شده است راحت تر شناخته می شود.

حفظ الله افزود: سایکل توریست ها می بایست دارای کارت شناسایی صادر شده از طرف کمیته سایکل توریست، که زیر نظر فدراسیون دوچرخه سواری است باشند. رئیس هیئت دوچرخه سواری جزیره خارگ در پایان گفت: جزیره خارگ یکی از مناطق مهم در جنوب کشور برای گردشگری است که با دارا بودن ظرفیت‌های بی‌شمار گردشگری نیازمند باز شناساندن این داشته‌های ارزشمند هستیم. انتهای پیام //

چهار سایکل توریست وارد جزیره خارگ شدند / ظرفیت بالای خارگ در گردشگری 2
چهار سایکل توریست وارد جزیره خارگ شدند / ظرفیت بالای خارگ در گردشگری 3
چهار سایکل توریست وارد جزیره خارگ شدند / ظرفیت بالای خارگ در گردشگری 4
چهار سایکل توریست وارد جزیره خارگ شدند / ظرفیت بالای خارگ در گردشگری 5
چهار سایکل توریست وارد جزیره خارگ شدند / ظرفیت بالای خارگ در گردشگری 6