پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

چین

چین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اندیشکده مطالعات استراتژیک و بین‌المللی واشنگتن (CSIS) در گزارشی ادعا کرد که روسیه و چین در حال ضربه زدن به توازن ماهواره‌ای ایالات متحده بوده و فعالانه به دنبال راه‌هایی برای ناتوان کردن ماهواره‌های آمریکا در فضا هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از گذشت نزدیک به یک دهه، اعزام زائران به مراسم عمره مفرده از سر گرفته شده است. آنچه که زیبایی آغاز این رویداد معنوی را چند برابر می کند کنار هم قرار گرفتن زائران از قومیت های مختلف در کنار یکدیگر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت: مناقصه‌ها نشان می‌دهد که چین تراشه‌هایی که آمریکا فروش آن را به تازگی ممنوع کرده بود، در قالب سرورهای قدرتمند خریداری کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارندگی شدید و جاری شدن سیل در جنوب چین دست کم چهار قربانی برجا گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2024 و همچنین نشست فنی این پیکار‌ها صبح امروز (سه‌شنبه - 4 اردیبهشت ماه) در شهر جیانگ‌یئن کشور چین برگزار شد و نمایندگان ساندا و تالوی کشورمان حریفان خود را شناختند. بر این اساس در وزن 65- کیلوگرم زنان، صدیقه دریایی در نخستین دیدار خود به مصاف دوی مهارابام...

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان برای شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو گروه بریکس ظهر امروز (سه‌شنبه) وارد فرودگاه پولکووای سن‌پترزبورگ شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنگره آمریکا در واکنش به عملیات نظامی تهران علیه اسرائیل، تحریم‌های جدیدی علیه صادرات نفت خام ایران کرد که به گفته کارشناسان می‌تواند به شانس پیروزی جو بایدن در انتخابات 2024 آمریکا ضربه بزند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سفرهای خارجی رئیسی گاه و بیگاه با حواشی همراه شده است، از استقبال سرد روس ها تا سفر خانوادگی به آمریکا و این روزها سفر به پاکستان و ماجراهای استقبال سردی دیگر.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کنگره آمریکا در واکنش به عملیات نظامی تهران علیه اسرائیل، تحریم‌های جدیدی علیه صادرات نفت خام ایران کرد که به گفته کارشناسان می‌تواند به شانس پیروزی جو بایدن در انتخابات 2024 آمریکا ضربه بزند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل غرب آسیا درباره تغییر معادلات بین المللی بعد از عملیات وعده صادق نکاتی را بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم

قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی ووشو برگزار شد و نمایندگان کشورمان در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه وارد این کشور شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رقابت‌های اسکواش بین‌المللی قطر جوینور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در دوحه در حال برگزاری است و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

خبرگزاری تسنیم

روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور با پیروزی نمایندگان کشورمان همراه بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای تیم ملی ووشو در بخش ساندا و تالو در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین، حریفان خود را شناختند.