پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

چین

چین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه وارد این کشور شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رقابت‌های اسکواش بین‌المللی قطر جوینور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در دوحه در حال برگزاری است و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

خبرگزاری تسنیم

روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور با پیروزی نمایندگان کشورمان همراه بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای تیم ملی ووشو در بخش ساندا و تالو در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین، حریفان خود را شناختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک سخنگوی وزارت امور خارجه چین درباره روابط روسیه و چین هم گفت: آمریکا نباید روابط عادی روسیه و چین را لکه‌دار کند، موجب تحریک بروز درگیری منطقه‌ای شود و فراتر از آن، به چین افترا بزند و سعی کند تقصیرها را به گردن آن بیاندازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مریدان موسسه مصاف و در راس آنها، علی‌اکبر رائفی‌پور، یکی از پرچمداران دشمنی با قالیباف بودند و بخشی از مسوولیت درگیری در فضای مجازی با هواداران قالیباف را برعهده داشتند. آنها شرایطی ایجاد کرده‌اند که هر کسی از منابع مالی یا سایر مناسبات موسسه مصاف سوالی در فضای مجازی مطرح می‌کند، او را متهم به تطمیع شدن از سوی تیم قالیباف می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش از انتخابات اخیر مجلس، علی اکبر رائفی پور اموال خود را منتشر کرده بود؛ او گفته که مستاجر است و هیچ پولی بابت سخنرانی‌هایش نمی‌گیرد و اگر هم کسی پولی به حساب موسسه واریز کند، ارتباطی به او ندارد! پیش از انتخابات اخیر مجلس، علی اکبر رائفی پور اموال خود را منتشر کرده بود؛ او گفته که مستاجر است و هیچ پولی بابت سخنرانی‌هایش نمی‌گیرد و اگر هم کسی پولی به حساب موسسه واریز کند، ارتباطی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در میانه تنش تهران و تل آویو، برخی ادعا دارند که هراس از افزایش توان هسته‌ای ایران افزایش یافته و در شرایطی که اسرائیل بر حمله ادعایی نظامی بر تاسیسات هسته ای ایران تاکید دارد، تحلیلگران به اتفاق ارا می گویند که اهرم نظامی هزینه های بسیاری را تحمیل خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور با پیروزی نمایندگان کشورمان همراه بود.

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می‌رسد ستاره های ثبت شده روی پیراهن تیم های فوتبال می‌تواند یک معیار خاص برای کری خوانی هواداران آنها باشد اما این ستاره‌ها بر چه اساسی درج می‌شوند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه خود اعلام کرد واشنگتن تاکنون تصمیم نگرفته که طالبان یا هر نهاد دیگری را به عنوان دولت افغانستان یا به عنوان بخشی از چنین حکومتی به‌رسمیت بشناسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک سخنگوی وزارت امور خارجه چین در آستانه سفر وزیر امور خارجه آمریکا به چین، از سیاست‌های این کشور در زمینه مسائلی مانند امور دریای چین جنوبی، تایوان، جنگ اوکراین و روابط دوجانبه پکن - واشنگتن انتقاد کرد.

وب‌گاه گسترش

با کاهش تنش ها در خاورمیانه، نفت توانست وارد یک روند صعودی شود.

وب‌گاه عصر ایران

در خارمیانه عربستان، اسرائیل و ترکیه بیش از ایران در سال 2023 برای صنایع نظامی خرج کرده‌اند. عربستان با 75 میلیارد دلار بودجه نظامی نه تنها در خاورمیانه اول است که در جهان هم بعد از آمریکا، چین، روسیه و هند در جایگاه پنجم ایستاده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهل‌وششمین جشنواره فیلم مسکو در حالی در پایتخت روسیه در حال برگزاری است که حضور نمایندگان کشور‌های عضو گروه بریکس، جلوه متفاوتی به این رویداد بخشیده است.