سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

چین

چین

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ...

وب‌گاه عصر ایران

احتمال درگیری میان مسکو و پکن در آینده هم بسیار بالاست: آسیای مرکزی و آینده سیبری نقاط مشاجره‌اند و پکن به‌آرامی نسبت به شرق روسیه ادعاهایی را مطرح می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گمرک چین از مبادلات 4 میلیارد دلاری ایران و چین در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تنش اخیر میان ایران و اسرائیل سوال ها درباره احتمال تکرار چنین سناریویی را افزایش داده، گروهی می گویند تنش ها میان دو بازیگر تشدید خواهد شد و رویارویی میان آنها اجتناب ناپذیر است، اما گروهی دیگر باور دارند که ایران با پاسخ محکم خود به اسرائیل به این چرخه معیوب پایان داده است.

وب‌گاه ورزش سه

فرانک پرتوآذر، دختر تاریخ ساز کوهستان سوار ایران، در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو قهرمان مسابقه کلاس دو جهانی اسپانیا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه روسیه دوشنبه تاکید کرد که مسکو و چین استفاده از دلار در مبادلات تجاری متقابل را تقریبا بطور کامل کنار گذاشته‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در استان «گوانگ‌دونگ» چین، مقامات محلی حدود 60 هزار نفر را از منازلشان تخلیه کرده‌اند. تاکنون 11 تن در بارندگی شدید و سیلاب مفقود شده‌اند، هرچند هنوز هیچ تلفاتی گزارش نشده است.

وب‌گاه فرارو

وزیر دارایی روسیه اعلام کرد که سهم ارز‌های ملی در مبادلات تجاری این کشور با چین به 90 درصد رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام با انتشار پستی در کانال شخصی خود گفت پیام‌رسان موردبحث در رتبه‌ی اول دانلودشده‌ترین اپلیکیشن‌های اندرویدی در چین قرار دارد و محبوبیتش روزبه‌روز در حال افزایش است.

وب‌گاه گسترش

آمارها نشان می دهد طی سال های اخیر صادرات پاکستان به ایران بیش از 200 میلیون دلار نبوده و با سیر روندی کاهشی از سال 2020 به مرز صفر رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحلیلگر روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» نوشت: پس از گذشت 200 روز از جنگ علیه غزه، چاره‌ای جز صحبت کردن درباره شکست جدی در وضعیت امنیت داخلی اسرائیل نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایشگاه خودروی چین 2024 که اواخر این هفته آغاز می‌شود، همراه با خودروهای مفهومی متنوع و جذاب است. MG در پکن خواهد بود تا کانسپت EXE181 را به نمایش بگذارد؛ یک هایپرکار الکتریکی با شاسی مونکوک و طراحی تک‌صندلی.

وب‌گاه عصر ایران

پیش بینی شده بارندگی‌های سیل آسا در مناطقی از چین ادامه یابد. بارشها همچنین موجب رانش زمین در مناطق کوهستانی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با اوج گیری درگیری ها در غزه، تحلیلگران از کاهش اعتبار ایالات متحده در خاورمیانه و در میان متحدانش می گویند، از منظر این گروه، تعهد بی سابقه واشنگتن به تل آویو جهت ایجاد ویرانی های بیشتر در غزه در کنار تنش هایی که متحدان منطقه ای آمریکا پیشتر تجربه کرده بودند، زمینه ساز دوری بازیگران منطقه از ایالات متحده شده و مسیر را برای رقبای واشنگتن هموار کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

بهروز افخمی باور دارد درست است که گرفتار تحریم آمریکا هستیم و امکان دادوستد سینمایی وجود ندارد ولی چرا در چین و روسیه و حتی هند، وارد نمی‌شویم؟

وب‌گاه ورزش سه

ملی پوشان فوتسال ایران در تلاش برای کسب پیروزی و صدرنشینی در مرحله گروهی جام ملت‌ها هستند.