یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کاخ سفید

کاخ سفید

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «میدل ایست نیوز» به نقل از یک مقام آگاه، جزئیات توافق امنیتی و نظامی و سیاسی آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی را که به عادی‌سازی روابط ریاض و تل‌آویو ختم می‌شود فاش کرد. به گفته این مقام آگاه، توافق امنیتی دیپلماتیک آمریکا و عربستان و اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین به مراحل نهایی خود رسیده و دولت آمریکا درباره آن با ولیعهد عربستان به توافق...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به کمیسر عالی حقوق بشر، از سرکوب خشونت‌آمیز تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویی در آمریکا به شدت انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه حماس هنوز پاسخ قطعی خود را به پیشنهاد رژیم صهیونیستی در مذاکرات نداده است تاکید کرد که حماس در صورتی این پیشنهاد را می‌پذیرد که تغییرات اساسی در آن ایجاد شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که مذاکرات آتش بس غزه و تبادل اسرا که اخیرا در قاهره برگزار شد در سایه کارشکنی‌های طرف صهیونیستی و فریبکاری‌های آمریکا هنوز به نتیجه ملموسی نرسیده است، یکی از رهبران مقاومت فلسطین در گفتگو با المیادین اعلام کرد که جنبش حماس همچنان در حال بررسی پیشنهاد رژیم اشغالگر در مذاکرات است، اما نباید انتظار داشت که حماس این پیشنهاد را بپذیرد؛ مگر...

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد حقوق بشر ایران از سرکوب خشونت‌آمیز تجمعات دانشجویی در آمریکا انتقاد کرد و خواستار محکومیت آن از سوی کمیساری عالی حقوق بشر سازمان ملل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خیزش ضدصهیونیستی گسترده دانشجویان آمریکایی از کالیفرنیا تا تگزاس منجر به بهت زدگی و وحشت کاخ سفید، کنگره، سازمان سیا، پنتاگون و دیگر جریان‌های پنهان و آشکار قدرت در آمریکا شده است. افکار عمومی دنیا درحال رصد دقیق حوادثی هستندکه این روزها در دانشگاه‌های آمریکا رخ می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه نیویورک پست نوشت: دستیاران بایدن در پاییز 2023 در حال آماده سازی طرحی محرمانه برای برکناری کارین ژان پیر، سخنگوی مطبوعاتی دولت او بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«میدل ایست نیوز» به نقل از یک مقام آگاه، جزئیات توافق امنیتی و نظامی و سیاسی آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی را که به عادی‌سازی روابط ریاض و تل‌آویو ختم می‌شود فاش کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه اسرائیلی ادعا کرد که هواپیمای رئیس موساد شنبه شب در ریاض به زمین نشسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند که هواپیمای مخصوص رئیس موساد شنبه شب در عربستان سعودی در ریاض به زمین نشسته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدراعظم آلمان گفت: ارسال سلاح‌هایی مانند موشک تاروس به اوکراین می‌تواند خطر تشدید درگیری و کشاندن پای آلمان به جنگ را به همراه داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فارن‌افرز تعمیق همکاری چین، روسیه، ایران و کره‌شمالی را تحت عنوان محور غیرلیبرال و ضد نظم موجود بررسی کرده و نوشته: اگر اندازه این گروه افزایش یابد و هماهنگی‌های خود را تشدید کنند، ایالات متحده و متحدانش برای دفاع از نظم شناخته‌شده کار دشوارتری خواهند داشت.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در تداوم مداخله جویی واشنگتن در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران وسکوت درباره بازداشت دانشجویان آمریکایی و سرکوب آنان از سوی پلیس این کشور، خواستار آزادی خواننده رپ زیر زمینی شد که در ناآرامی های سال 1401 دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتشار اخبار مذاکره از سوی محافل خبری نزدیک به آمریکایی‌ها (رسانه‌های فارسی صدای آمریکا در تهران) و تکذیب آن در تریبون‌های رسمی نشانه میل بایدن به تشویق تهران به گفتگو است!