یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کاخ سفید

کاخ سفید

وب‌گاه عصر ایران

ضیافت شام پر زرق و برق کاخ سفید در حالی شنبه شب با حضور بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، خبرنگاران و سیاستمداران برگزار شد که بایدن پرده‌ای جدید از غافلگیری‌های خود را به نمایش گذاشت، این بار به جای گاف دادن، به تمسخر رقیب انتخاباتی خود دونالد ترامپ مبادرت و او را کودک 6 ساله خطاب کرد.

خبرگزاری تسنیم

«در مرز غبار آلود» روایت کنفرانسی است که بسیار تلاش شد که سنگ بر سر راهش انداخته شود؛ زنده یاد نادرطالب‌زاده اما همه سنگ‌ها را از سر راه برداشت و همواره تأکید داشت که این راه پایان ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز دوشنبه در آسیا کاهش یافته است. مذاکرات صلح بین رژیم صهیونیستی و حماس در قاهره ترس از گسترده شدن درگیری در خاورمیانه را کاهش داده و اطلاعات تورم آمریکا بیش از پیش دورنمای کاهش زود هنگام نرخ بهره فدرال رزرو را کمرنگ کرده است. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 82 سنت معادل 0.92 درصد کاهش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ژنرال «الکساندر سیرسکی» فرمانده کل ارتش اوکراین روز یکشنبه در یک پست تلگرامی اعلام کرد، نیرو‌های اوکراینی از روستا‌های «بردیچی» و سمیونوفکا» به شمال غربی «آودیوکا» و از «نوومیخایلوفکا» به جنوب غربی دونتسک عقب‌نشینی کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که حمله‌های هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز علیه منطقه‌های مختلف نوار غزه به ویژه شهر رفح شدت گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 82 سنت معادل 0.92 درصد کاهش به 88 دلار و 68 سنت رسید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ژنرال ارشد کی‌یف اذعان کرد که نیروهای روسی به پیشروی خود به سمت غرب از دونتسک ادامه داده‌اند و یگان‌های اوکراینی را تحت حملات شدید تیپ‌های متعدد، مجبور به عقب‌نشینی از سه روستای دیگر کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بنیامین نتانیاهو، تقلای بسیاری در دشمنی با ایران کرد، اما اکنون در حال از پا در آمدن و در آستانه تعقیب بین‌المللی به جرم نسل‌کشی است. می‌توان او را در اصطلاح صهیونیستی، «اردک در حال شکار شدن» نامید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک اجتماع حامی فلسطین در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس میسوری بازداشت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سناتور آمریکایی در گفت وگو با شبکه «سی ان ان»، نخست وزیر اسرائیل را به نسل‌کشی در نوار غزه متهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا مدعی شد: ما قطعا به حق اعتراضات مسالمت آمیز احترام می گذاریم

وب‌گاه عصر ایران

کاخ سفید اعلام کرد که بایدن در گفت و گو با نتانیاهو «موضع روشن» خود را در مورد حمله به رفح، تکرار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید اعلام کرد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه امروز یکشنبه تلفنی گفت و گو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید در بیانیه‌ای از گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

لیندسی گراهام خطاب به کاخ سفید گفت: «اگر بتوانید این توافق را به دست آورید، فکر می‌کنم از حمایت جمهوری‌خواهان در مجلس سنای ایالات متحده برای معاهده‌ای میان عربستان سعودی و ایالات متحده برخوردار خواهید شد.»