یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کاخ سفید

کاخ سفید

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حدود 10 سال پیش در چنین روزهایی خبری درباره نفوذ اطلاعاتی روسیه در کاخ سفید حسابی در رسانه های جهان سروصدا به پا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سناتور آمریکایی گفت که اعزام گارد ملی برای سرکوب اعتراضات دانشجویان ایده بسیار بدی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حدود 10 سال پیش در چنین روزهایی خبری درباره نفوذ اطلاعاتی روسیه در کاخ سفید حسابی در رسانه های جهان سروصدا به پا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور نسبت به سرکوب شدید اعتراضات دانشجویی ضد اسرائیل و ضرب و شتم و بازداشت اساتید و دانشجویان در دانشگاه‌های غربی به‌ویژه در آمریکا واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی از نافرمانی 30 نظامی اسرائیل از اوامر مقامات مافوق مبنی بر آماده شدن برای حضور در عملیات نظامی اسرائیل در رفح خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افسر اطلاعاتی بازنشسته سیا با اشاره به درخواست اخیر دولت‌های چاد و نیجر برای خروج نیروهای عملیات ویژه آمریکایی از خاک این کشورها گفت که پروژه آمریکا برای افزایش نفوذ در قاره آفریقا شکست خورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید گفت رژیم صهیونیستی پذیرفته پیش از آغاز حمله به رفح، دغدغه‌ها و نظرات آمریکا را بررسی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد که اسرائیل تضمین داده است که تا وقتی درباره چشم‌اندازها و نگرانی‌ها با آمریکا گفت‌وگو نکرده‌اند، به رفح حمله نکند.

وب‌گاه عصر ایران

«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید گفت اسرائیل پذیرفته پیش از آغاز حمله به رفح، دغدغه‌ها و نظرات آمریکا را بررسی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعتراضات و کارزارهای حمایت از فلسطین در میان دانشجویان آمریکایی در حالی ادامه دارد که مقامات این کشور هنوز اصرار به «ضد یهود» خطاب کردن این دانشجویان دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا امروز (یکشنبه) طی سخنانی اعلام کرد که کشورش به تعهد خود در ارسال تجهیزات نظامی به اوکراین پایبند است ولی فعلا سامانه موشکی پاتریوت ارسال نخواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

طنر تلخ عرصه سیاست آمریکا این واقعیت است که ترامپ به خاطر جنایت جنگی اسرائیل در غزه، برنده اصلی ریزش آرای بایدن خواهد بود در حالی که خود در دوران ریاست، خوش خدمت ترین رییس تاریخ کاخ سفید برای حاکمان تل آویو بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتایج نظرسنجی جدید نشان داد، جو بایدن رئیس جمهوری کنونی آمریکا، پایین‌ترین محبوبیت را در بین همتایان خود در 70 سال گذشته در این مقطع از ریاست جمهوری‌شان داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ضیافت پر زرق و برق بایدن با خبرنگاران در هتل هیلتون واشنگتن، با تجمع مخالفان ضد جنگ غزه همراه شد که گاهی میهمانان را همراهی می‌کردند و شعار «شرم بر تو» و «فلسطین را آزاد کنید» سر می‌دادند. بایدن اما از مسیر دیگری به مراسم رسید و سخنی هم از جنایات رژیم صهیونیستی بر زبان نیاورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «حنفی وردک» معاون دفتر سیاسی حکومت طالبان در قطر با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: جنایات جنگی و ضد بشریت رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های نظامی و مالی کاخ سفید، نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است. وی افزود: اعتراضات مردم در آمریکا، اروپا و استرالیا در دومین هفته با حمایت از فلسطین شدت گرفته است، اما از سوی دیگر مدعیان دروغین آزادی بیان...