چهارشنبه 18 مهر 1403

کاراته بانوان زنجان در مسابقات کاتا فضای مجازی در رده چهارم قرار گرفت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کاراته بانوان زنجان در مسابقات کاتا فضای مجازی در رده چهارم قرار گرفت

زنجان - ایرنا - دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: تیم کاراته بانوان این استان در مسابقات کاتا کشور که در فضای مجازی برگزار شد در جایگاه چهارم قرار گرفت.

اکبر نوروزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این رقابت‌ها که با حضور قریب یک هزار و 500 کاتاکار از استان های مختلف برگزار شد زنجان موفق به کسب یک نشان طلا، یک نقره و یک برنز شد.

وی با بیان اینکه زنجان با 25 ورزشکار زن در این پیکارها شرکت کرده بود، اظهار داشت: ثریا اسکندری در رده کمربند قهوه‌ای - مشکی نوجوانان به نشان طلا رسید، حدیثه رفیعی در رده کمربندی زیر قهوه‌ای بزرگسالان دوم شد و معصومه مصطفایی در رده کمربندی قهوه‌ای - مشکی جوانان به نشان نقره دست یافت.

نوروزی افزود: در این رقابت ها که به صورت فضای مجازی برگزار شد تیم اصفهان با کسب 2 نشان طلا، یک نقره و سه برنز به مقام قهرمانی رسید، فارس با 2 طلا و سه برنز دوم شد و کرمان نیز با 2 طلا و یک برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بخش مسابقات مردان نیز، متین صادقی، کاتا کار زنجانی در رده کمربندی زیر قهوه‌ای نونهالان موفق به کسب نشان برنز شد و این ورزشکاران نشان دادند که در روزهایی کرونایی نیز درحال تمرین بوده و از آمادگی لازم برای حضور در رقابت ها برخوردارند.

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: تا پایان فروردین ماه امسال کاراته زنجان رتبه سوم کشوری را داشت اما در زمان حاضر در جایگاه ششم قرار دارد و اصفهان جای او را در جدول رتبه‌بندی تیمی گرفته است.

نوروزی افزود: پارسال قریب سه هزار ورزشکار در ورزش کاراته این استان فعال بودند و این هیات نیز در طی سال های اخیر به بخش بانوان توجه جدی و ویژهای دارد و در حال حاضر چند نفر این بانوان کاراته زنجان در قالب دیگر استانها در مسابقات لیگ حضور پیدا می کنند.

با توجه به منتفی شدن مسابقات ورزشی به خاطر پیشگیری از ویروس کرونا، برخی رقابت‌ها که امکان برگزاری آن به صورت مجازی میسر است در این فضا انجام می شود و ورزشکاران نیز از آن استقبال می‌کنند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*