یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در اطلاعیه‌ای از استادان و شخصیت‌های فرهیخته برای حضور در انتخابات مجلس دعوت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه ای با دعوت از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی این روز، تاکید کرد: حضور روزه داران مومن و فریادهای ظالم ستیزانه و مظلوم یاورانه آنان مایه دلگرمی مبارزان میدان و رزمندگان خط مقدم جهاد است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر کمیسیون ماده 10 چگونگی فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی گفت: وزارت کشور در حال تدوین اسناد راهبردی جهت تقویت نشاط سیاسی و فعالیت احزاب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبداله مرادی دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب در خصوص مصوبات نخستین جلسه این کمیسیون، اظهار کرد: در این نشست فراقوه‌ای کمیسیون دستورالعمل نحوه تخصیص اعتبارات کمک و یارانه به احزاب با اصلاحاتی با توجه به رویکرد کمیسیون جهت تدوین فرآیند‌های شفاف تصمیم‌گیری به تصویب رسید. وی افزود: همچنین در جلسه کمیسیون با توجه به رویکرد وزارت کشور جهت تقویت فضای نشاط سیاسی،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کمیسیون ماده 10 نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در توضیح نخستین جلسه کمیسیون در سال جدید، از موافقت با فعالیت حزب جمعیت تحول و پیشرفت اسلامی - ایرانی و تایید گزارش برگزاری مجمع عمومی و انتخابات شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل و دو عضو حزب مجمع ایثارگران با حضور در کمیسیون ماده 10 احزاب درباره مواضع حزب توضیحاتی را ارائه کردند.

وب‌گاه الف

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: برخی با بی‌انصافی اقدامات اساسی دولت تحول‌گرا را نادیده می‌گیرند و دشمنان نیز با سیاه‌نمایی، جعل، تحریف و بزرگنمایی نقاط ضعف به دنبال ناامید کردن مردم هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسینی گفت: حدود یک دهه جامعه با تورم بالای30 و 40 درصد و در پایان دولت قبل با تورم بیش از 59 درصد و رشد اقتصادی تقریبا صفر مواجه بود، بر این اساس رسیدن به شرایط مطلوب زمانبر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد حسینی گفت: دولت سیزدهم در سال جاری هم باید ماهانه حدود 15 هزار میلیارد تومان، بدهی‌های به‌جامانده از دولت گذشته را جبران کند.