یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه برخی با بی‌انصافی اقدامات اساسی دولت تحول‌گرا را نادیده می‌گیرند، گفت: دشمنان با سیاه‌نمایی، جعل، تحریف و بزرگنمایی نقاط ضعف به دنبال ناامید کردن مردم هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دشمنان با سیاه‌نمایی به دنبال ناامید کردن مردم هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در نشست کانون دانشگاهیان استان مازندران که با حضور اساتید و فرهنگیان غرب استان و با موضوع اقدامات و دستاورد‌های دولت آیت الله رئیسی برگزار شد، با بیان اینکه دولت مردمی اهتمام ویژه‌ای به بهبود وضعیت اقتصادی مردم و تکمیل زیرساخت‌های کشور دارد، اظهار داشت: برخی با بی‌انصافی...

خبرگزاری مهر

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی فارس، با صدور بیانیه‌ای اقدام اخیر اتحادیه اروپا درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رامحکوم کرده و آن را آغاز یک هرج و مرج در روابط بین المللی عنوان کرد.

خبرگزاری تسنیم

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه‌ای در محکومیت اقدام پارلمان اروپا نوشت: ستاد کل، مجلس و دولت انقلابی پشیمان‌ساز و انقلابی‌ترین تصمیمات را علیه مدعیان دروغین حقوق بشر اتخاذ و اجرا نمایند.

خبرگزاری دانا

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز که رئیس‌جمهور آمریکا و دشمنان ملت ایران به صراحت از براندازی و تجزیه‌طلبی سخن می‌گویند حجت بر همگان تمام شده است که البته ملت ایران در همان روزهای اول، صف خود را از توطئه‌گران و آشوب‌طلبان جدا کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در جلسه هم‌اندیشی با اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان سمنان و جمعی از اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود، با تسلیت ایام شهادت جانگداز بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علی‌ها بر ضرورت آسیب‌شناسی حوادث اخیر تاکید کرد و گفت: دشمنان در حوزه جنگ ترکیبی و رسانه‌ای موفق شدند بخشی از جوانان و نوجوان را تحت تاثیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی گفت: اینکه هر کس بیاید شعارهای زننده سر دهد زیبنده هیچ مرکز علمی و دانشگاهی نیست؛ بنابراین اینجانب نسبت به سیاست زده شدن دانشگاه ها هشدار می‌دهم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله العظمی مکارم شیرازی بیان کردند: مطابق آنچه به ما گفتند برخی از شعارهایی که در روز دانشجو و دیگر مناسبت ها سر داده می شود سیاسی است، در حالی که باید دانشجویان و دانشگاهیان نیازها و کمبودهای علمی خود و مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه را فریاد بزنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی تاکید کرد: این که هرکس بیاید شعارهای زننده سر دهد زیبنده هیچ مرکز علمی و دانشگاهی نیست لذا اینجانب نسبت به سیاست زده شدن دانشگاه ها هشدار می دهم هرچند ما مخالف اظهار نظر اساتید و دانشجویان در مسائل سیاسی نیستیم، لیکن این که تنها به این مقوله بپردازند، و حتی دانشگاه را به یک باشگاه و حزب سیاسی تبدیل کنند به هیچ عنوان قابل قبول نیست و مردم را...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در حوادث اخیر روشن شد که داعش حلقه‌ای از گروه‌های مخربی است که در حوادث اخیر به کشور ضربه وارد کرده است.

خبرگزاری دانا

حسینی به لزوم برخورد قاطعانه قوای سه گانه با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم تاکید کرد و گفت: مطالبه امروز مردم، برقراری امنیت، برخورد قاطع با اغتشاشگران و حل مشکلات معیشتی است، بنابراین مسئولان باید به مماشات با اغتشاشگران پایان داده و امنیت در کشور را برقرار کنند.