جمعه 28 اردیبهشت 1403

کبدی

کبدی

خبرگزاری تسنیم

بانوان کبدی دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی نفسگیر مقابل تیم مدعی شهرداری کرج، شگفتی ساز لیگ برتر باشگاه‌های کشور شدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داروسازی درباره علائم سرطانی که ممکن است برای بسیاری از افراد در اول صبح ظاهر شود، هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

چای ترش (هیبیسکاس) علاوه‌بر آنتی‌آکسیدان‌های بالا، فواید احتمالی بسیاری دارد. خواص چای ترش، مخصوصاً به روند کاهش وزن، کاهش رشد باکتری و سلول‌های سرطانی کمک کرده و باعث بهبود سلامت قلب و کبد می‌شود.

وب‌گاه فرارو

هویج سرشار از مواد مغذی و مفید برای بدن است که می‌تواند سلامت شما را تضمین کند. خصوصا نباید از خواص هویج برای مردان غافل شد. هویج می‌تواند تاثیرات بسیار ویژه‌ای بر سلامت عمومی آقایان و بانوان بگذارد.

وب‌گاه ورزش سه

دبیرکل کمیته ملی المپیک نایب رئیس فدراسیون جهانی کبدی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد سه فدراسیون در سه منطقه غرب، شرق و آسیای میانه در قاره کهن هستیم گفت: نگران توسعه این رشته در خارج از قاره آسیا هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون کبدی از احراز پست نایب رئیس سید مناف هاشمی در فدراسیون جهانی کبدی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این روزها تحت تاثیر عواملی همچون مصرف غذاهای آماده و فست‌فودها، کم تحرکی و... افزایش وزن و چاقی در حال افزایش است و متخصصان همواره نسبت به آن هشدار می‌دهند؛ چراکه چاقی را ام‌الامراض و زمینه‌ساز بیماری‌های دیگر نظیر دیابت می‌دانند.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها تحت تاثیر عواملی همچون مصرف غذاهای آماده و فست‌فودها، کم تحرکی و... افزایش وزن و چاقی در حال افزایش است و متخصصان همواره نسبت به آن هشدار می‌دهند.

وب‌گاه فرارو

افزایش وزن ناگهانی اگر در بازه زمانی کوتاهی مانند 24 تا 48 ساعت رخ دهد می‌تواند نشانه‌ای از بیماری‌های مختلف باشد.

وب‌گاه فرارو

وقتی که بدن دچار اضافه وزن یا چاقی می‌شود در واقع درصد چربی در حال افزایش است؛ اما تنها چربی‌ها در این زمینه تاثیرگذار نیستند و عواملی همچون مواد غذایی، مدفوع و مایعات نیز در چاقی و افزایش وزن تاثیر می‌گذارند؛ به طور مثال در صورتی که مقدار زیادی مواد غذایی مصرف شود و در داخل روده باقی بماند، مقدار مدفوع موجود در روده‌ها می‌تواند از 5/0 تا 2 کیلو در وزن بدن تاثیر گذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افزایش وزن اگر در بازه زمانی کوتاهی رخ دهد می‌تواند نشانه‌ای از بیماری‌های مختلف باشد.

وب‌گاه فرارو

درمان قطعی برای بیماری کبد چرب در مراحل پیشرفته، وجود ندارد، اما با تحرک بدنی، تغذیه سالم و کاهش وزن می‌توان شرایط بهتری را برای فرد مبتلا رقم زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس تغذیه در مورد آجیل گفت: آجیل خام بهترین نوع آجیل برای مصرف است. هر 100 گرم آجیل حدود 600 کالری دارد، استفاده از کشمش، نخودچی و میوه‌های خشک در آجیل ترکیب مفیدتر و اقتصادی‌تری را برای پذیرایی فراهم می‌آورد. یک کارشناس تغذیه در مورد آجیل گفت: آجیل خام بهترین نوع آجیل برای مصرف است. هر 100 گرم آجیل حدود 600 کالری دارد، استفاده از کشمش، نخودچی و میوه‌های خشک در آجیل ترکیب مفیدتر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افرادی که چربی و قند خون بالایی دارند و فعالیت بدنی ندارند، مستعد ابتلا به کبد چرب هستند؛ هرچند درمان قطعی برای این بیماری در مراحل پیشرفته، وجود ندارد اما با تحرک بدنی، تغذیه سالم و کاهش وزن می‌توان شرایط بهتری را برای فرد مبتلا رقم زد.