جمعه 28 اردیبهشت 1403

کبدی

کبدی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان غذا و داروی آمریکا اولین دارو را برای بیماری کبد چرب موسوم به استیاتوهپاتیت غیرالکلی (NASH) تایید کرده و این دارو در فروردین ماه روانه بازار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

بیماری‌های کبدی را با این گیاه حاوی کلسیم، فسفر، پتاسیم، ویتامین B1,B2 و B3 و آهن رفع کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته رئیس سابق شبکه هپاتیت ایران، فرد بیمار ممکن است در این مدت ویروس را به بدن افراد دیگری هم منتقل کرده و آنان را هم دچار بیماری و عوارض آن کرده باشد. در حالی که خودش اصلا خبر ندارد که بیمار است. از میان انواع هپاتیت‌های ویروسی فقط نوع A و B واکسن دارند که واکسن هپاتیت A در ایران موجود نیست و جزء برنامه ملی واکسیناسیون هم نیست. بقیه هپاتیت‌های ویروسی واکسن ندارند و راه پیشگیری...

وب‌گاه فرارو

از میان انواع هپاتیت‌های ویروسی، فقط نوع A و B واکسن دارند که واکسن هپاتیت A در ایران موجود نیست و جزء برنامه ملی واکسیناسیون هم نیست. بقیه هپاتیت‌های ویروسی واکسن ندارند و راه پیشگیری از ابتلا به آن‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وب‌گاه فرارو

دیابتی‌ها باید در روزه‌داری ماه مبارک رمضان احتیاط کنند و تغییرات لازم در رژیم غذایی و سبک زندگی را برای پیشگیری از افزایش قند خون انجام دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها تحت تاثیر عواملی همچون مصرف غذاهای آماده و فست‌فودها، کم تحرکی و... افزایش وزن و چاقی در حال افزایش است و متخصصان همواره نسبت به آن هشدار می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عصر ایران

«مصرف آمپول نوروبیون که طی سال‌های اخیر رواج قابل توجهی پیدا کرده می‌تواند به عارضه کبد چرب غیرالکلی و در نهایت نارسایی کبدی منتهی شود.» ا

وب‌گاه فرارو

نوروبیون در حالی به‌عنوان یکی از پرمصرف‌ترین دارو‌های کشور مطرح است که مطالعات پزشکی آن را عامل بروز انواع سرطان‌ها و افزایش کبد چرب غیرالکلی در جامعه ایرانی می‌داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتخاب بهترین خوراک برای بره پرواری یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مراحل در روند پرورش گوسفند و تولید گوشت به حساب می‌آید.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه‌داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آن‌ها مفید است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اداره کنترل سرطان وزارت بهداشت اعلام کرد که تشخیص زودهنگام سه نوع سرطان در مراکز و شبکه‌های بهداشت روستا و شهرها و پایگاه‌های سلامت به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آن‌ها مفید است.

وب‌گاه فرارو

چای ترش به صورت عصاره و بیشتر به عنوان دمنوش، مورد استفاده قرار می‌گیرد. چای ترش، نوعی چای گیاهی است که از دم کردن گیاه هیبیسکاس در آب جوش تهیه می‌شود.