جمعه 14 اردیبهشت 1403

کبدی

کبدی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر روابط عمومی بیمارستان پیوند اعضا شیراز گفت: داودنژاد طی سال‌های اخیر به دلیل نارسایی کبدی دو مرتبه در شیراز عمل پیوند کبد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی بیمارستان پیوند اعضا شیراز گفت: داودنژاد طی سال‌های اخیر به دلیل نارسایی کبدی دو مرتبه در شیراز عمل پیوند کبد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر روابط عمومی بیمارستان پیوند اعضا شیراز: داودنژاد طی سال‌های اخیر به دلیل نارسایی کبدی دو مرتبه در شیراز عمل پیوند کبد داشت

وب‌گاه گسترش

رضا داوودنژاد، هنرپیشه سینما و تلویزیون، درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا داوود نژادبازیگر سینما و تلویزیون درگذشت رضا داوود نژادبازیگر سینما و تلویزیون درگذشت . براساس اخبر اعلامی رضا داوود نژاد براساس بیماری کبدی امروز سیزده فروردین 1403فوت کرده است

وب‌گاه فرارو

شیر شتر یک شیر مقوی و سرشار از پروتیئن‌ها، آمینواسید‌ها، مواد مغذی و معدنی است. این شیر فوق‌العاده می‌تواند نقش بسیاری در تأمین ویتامین‌های ضروری بدن مانند ویتامین‌های گروه B، C، A و E داشته باشد. در این ماده غذایی مقدار کمی اسید چرب با زنجیره کوتاه وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد گفت: درست است که به قهرمانی‌های دانشگاه می‌بالیم اما اولویت ما بازیکن‌سازی است.

وب‌گاه فرارو

اگر خارش پوست شما بیش از دو هفته طول بکشد یا آنقدر شدید باشد که در خواب یا انجام فعالیت‌های روزمره شما اختلال ایجاد کند، باید به پزشک مراجعه کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیشتر ما هرازگاهی درد در قفسه سینه را تجربه کرده‌ایم. اما علت واقعی این دردها چیست؟

وب‌گاه مشرق نیوز

در بیشتر موارد، خارش پوست موقتی و بی‌ضرر است و با درمان‌های خانگی یا داروهای بدون نسخه قابل درمان است. با این حال، در برخی موارد، خارش پوست می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری جدی‌تر باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای اخیر، انتشار اخباری مبنی بر آلودگی رودخانه ارس به مواد رادیواکتیو خبرساز شده است. رودخانه ارس با مواد رادیواکتیو آلوده شده است. رودخانه ارس آلوده است و آمار ابتلا به سرطان در اردبیل بیشتر از همه نقاط کشور است. نشت مواد رادیواکتیو از نیروگاه هسته‌ای و قدیمی و غیراستاندارد ارمنستان به رودخانه ارس، به‌علت کهنگی قطعات و احتمال خطرآفرینی فراوان جانی و محیط زیستی نیروگاه هسته‌ای...

وب‌گاه فرارو

به گفته متخصصان کلینیک کلیولند، ادرار فرد سالمی که به اندازه کافی آب مصرف‌کرده است باید تقریبا بین بی‌رنگ که نشان‌دهنده نوشیدن آب زیاد است و عسلی یا کاهی روشن باشد. این رنگ ادرار در افرادی که به اندازه کافی آب نمی‌نوشند، به رنگ زرد تیره یا کهربایی در می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس یک مطالعه توسط پژوهشگر هندی، گرم کردن مجدد روغن پخت و پز ممکن است تخریب عصبی را افزایش دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به تدریج عوامل زیادی موجب بروز بیماری سیروز کبدی و زخم ناحیه کبد می‌شود، به نوعی که نهایتا کبد از کار می‌افتد؛ لذا باید به علائم بارز بیماری کبد توجه کافی داشت و یکی از این راهکارها تشخیص از طریق دست‌ها است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کبد چرب یک بیماری شایع است که در صورت توجه نکردن به آن می‌تواند مشکلات اساسی را برای مبتلایان به وجود آورد.

وب‌گاه ورزش سه

سال 1403 برای ورزش ایران به آوردگاهی در تابستان ختم می شود که پر خواهد بود از اشکها و لبخندها، المپیک سی و سوم، شهر نور، پاریس 2024.