جمعه 14 اردیبهشت 1403

کبدی

کبدی

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمپول نوروبیون یکی از داروهای رایج برای درمان بیماری های مختلف و تقویت نیروی جسمانی است که تزریق آن برای بیماران کلیوی و کبدی توصیه نمی شود. آمپول نوروبیون یکی از داروهای رایج برای درمان بیماری های مختلف و تقویت نیروی جسمانی است که تزریق آن برای بیماران کلیوی و کبدی توصیه نمی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

آئین و جشن‌های نوروزی در اولین روز از ماه فروردین، آغاز فصل بهار و همزمان با ایران، در شهرهای مختلف پاکستان با شور و شوق خاصی تحت عنوان جشن «نوروز عالم افروز» برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چای ترش (هیبیسکاس) علاوه بر آنتی آکسیدان های بالا، فواید احتمالی بسیاری دارد. خواص چای ترش، مخصوصا به روند کاهش وزن، کاهش رشد باکتری و سلول های سرطانی کمک کرده و باعث بهبود سلامت قلب و کبد می شود. چای ترش (هیبیسکاس) علاوه بر آنتی آکسیدان های بالا، فواید احتمالی بسیاری دارد. خواص چای ترش، مخصوصا به روند کاهش وزن، کاهش رشد باکتری و سلول های سرطانی کمک کرده و باعث بهبود سلامت قلب و کبد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویتامین C می‌تواند با محدود کردن تجمع چربی و پیشگیری از بیماری شایع کبد چرب، به سلامت کبد کمک کند.

خبرگزاری تسنیم

کمتر از یک روزه مانده به پایان سال 1402، مانده و در طول این سال برخی چهره‌های هنری سینما، تئاتر و تلویزیون با صحنه روزگار خداحافظی کردند، از این رو مروری داریم بر بزرگانی که از میان ما رفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

1402 سالِ وداع تعدادی از پیشکسوتان و خاطره‌سازان رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون بود. خیلی‌ها از کنارمان رفتند و یاد، صدا و تصویرشان را برایمان به یادگار گذاشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اندیشکده پیشرفت و سلامت اظهارکرد: حکمای طب ایرانی ورزش را یکی از موارد بسیار مهم در حفظ سلامت و پیشگیری از بیماری‌های متعدد و درمان برخی بیماری‌ها به‌شمار می آورند.

خبرگزاری تسنیم

دانشمندان موفق به شناسایی 4200 ماده شیمیایی مضر برای سلامتی انسان در پلاستیک‌ها شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان غذا و داروی آمریکا اولین دارو را برای بیماری کبد چرب موسوم به استیاتوهپاتیت غیرالکلی (NASH) تایید کرده و این دارو در فروردین ماه روانه بازار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

بیماری‌های کبدی را با این گیاه حاوی کلسیم، فسفر، پتاسیم، ویتامین B1,B2 و B3 و آهن رفع کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته رئیس سابق شبکه هپاتیت ایران، فرد بیمار ممکن است در این مدت ویروس را به بدن افراد دیگری هم منتقل کرده و آنان را هم دچار بیماری و عوارض آن کرده باشد. در حالی که خودش اصلا خبر ندارد که بیمار است. از میان انواع هپاتیت‌های ویروسی فقط نوع A و B واکسن دارند که واکسن هپاتیت A در ایران موجود نیست و جزء برنامه ملی واکسیناسیون هم نیست. بقیه هپاتیت‌های ویروسی واکسن ندارند و راه پیشگیری...

وب‌گاه فرارو

از میان انواع هپاتیت‌های ویروسی، فقط نوع A و B واکسن دارند که واکسن هپاتیت A در ایران موجود نیست و جزء برنامه ملی واکسیناسیون هم نیست. بقیه هپاتیت‌های ویروسی واکسن ندارند و راه پیشگیری از ابتلا به آن‌ها، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وب‌گاه فرارو

دیابتی‌ها باید در روزه‌داری ماه مبارک رمضان احتیاط کنند و تغییرات لازم در رژیم غذایی و سبک زندگی را برای پیشگیری از افزایش قند خون انجام دهند.