جمعه 28 اردیبهشت 1403

کبدی

کبدی

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای اخیر، انتشار اخباری مبنی بر آلودگی رودخانه ارس به مواد رادیواکتیو خبرساز شده است. رودخانه ارس با مواد رادیواکتیو آلوده شده است. رودخانه ارس آلوده است و آمار ابتلا به سرطان در اردبیل بیشتر از همه نقاط کشور است. نشت مواد رادیواکتیو از نیروگاه هسته‌ای و قدیمی و غیراستاندارد ارمنستان به رودخانه ارس، به‌علت کهنگی قطعات و احتمال خطرآفرینی فراوان جانی و محیط زیستی نیروگاه هسته‌ای...

وب‌گاه فرارو

به گفته متخصصان کلینیک کلیولند، ادرار فرد سالمی که به اندازه کافی آب مصرف‌کرده است باید تقریبا بین بی‌رنگ که نشان‌دهنده نوشیدن آب زیاد است و عسلی یا کاهی روشن باشد. این رنگ ادرار در افرادی که به اندازه کافی آب نمی‌نوشند، به رنگ زرد تیره یا کهربایی در می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس یک مطالعه توسط پژوهشگر هندی، گرم کردن مجدد روغن پخت و پز ممکن است تخریب عصبی را افزایش دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به تدریج عوامل زیادی موجب بروز بیماری سیروز کبدی و زخم ناحیه کبد می‌شود، به نوعی که نهایتا کبد از کار می‌افتد؛ لذا باید به علائم بارز بیماری کبد توجه کافی داشت و یکی از این راهکارها تشخیص از طریق دست‌ها است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کبد چرب یک بیماری شایع است که در صورت توجه نکردن به آن می‌تواند مشکلات اساسی را برای مبتلایان به وجود آورد.

وب‌گاه ورزش سه

سال 1403 برای ورزش ایران به آوردگاهی در تابستان ختم می شود که پر خواهد بود از اشکها و لبخندها، المپیک سی و سوم، شهر نور، پاریس 2024.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمپول نوروبیون یکی از داروهای رایج برای درمان بیماری های مختلف و تقویت نیروی جسمانی است که تزریق آن برای بیماران کلیوی و کبدی توصیه نمی شود. آمپول نوروبیون یکی از داروهای رایج برای درمان بیماری های مختلف و تقویت نیروی جسمانی است که تزریق آن برای بیماران کلیوی و کبدی توصیه نمی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

آئین و جشن‌های نوروزی در اولین روز از ماه فروردین، آغاز فصل بهار و همزمان با ایران، در شهرهای مختلف پاکستان با شور و شوق خاصی تحت عنوان جشن «نوروز عالم افروز» برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چای ترش (هیبیسکاس) علاوه بر آنتی آکسیدان های بالا، فواید احتمالی بسیاری دارد. خواص چای ترش، مخصوصا به روند کاهش وزن، کاهش رشد باکتری و سلول های سرطانی کمک کرده و باعث بهبود سلامت قلب و کبد می شود. چای ترش (هیبیسکاس) علاوه بر آنتی آکسیدان های بالا، فواید احتمالی بسیاری دارد. خواص چای ترش، مخصوصا به روند کاهش وزن، کاهش رشد باکتری و سلول های سرطانی کمک کرده و باعث بهبود سلامت قلب و کبد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویتامین C می‌تواند با محدود کردن تجمع چربی و پیشگیری از بیماری شایع کبد چرب، به سلامت کبد کمک کند.

خبرگزاری تسنیم

کمتر از یک روزه مانده به پایان سال 1402، مانده و در طول این سال برخی چهره‌های هنری سینما، تئاتر و تلویزیون با صحنه روزگار خداحافظی کردند، از این رو مروری داریم بر بزرگانی که از میان ما رفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

1402 سالِ وداع تعدادی از پیشکسوتان و خاطره‌سازان رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون بود. خیلی‌ها از کنارمان رفتند و یاد، صدا و تصویرشان را برایمان به یادگار گذاشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اندیشکده پیشرفت و سلامت اظهارکرد: حکمای طب ایرانی ورزش را یکی از موارد بسیار مهم در حفظ سلامت و پیشگیری از بیماری‌های متعدد و درمان برخی بیماری‌ها به‌شمار می آورند.

خبرگزاری تسنیم

دانشمندان موفق به شناسایی 4200 ماده شیمیایی مضر برای سلامتی انسان در پلاستیک‌ها شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.