یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کرج

کرج

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج - قزوین به دلیل عملیات روکش آسفالت خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ پیمان کرمی روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت اظهار کرد: اکنون در جاده کرج - چالوس شاهد بارش باران هستیم که سبب لغزندگی سطح محور شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهل‌وششمین جشنواره فیلم مسکو در حالی در پایتخت روسیه در حال برگزاری است که حضور نمایندگان کشور‌های عضو گروه بریکس، جلوه متفاوتی به این رویداد بخشیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محدودیت تردد در باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج - قزوین به دلیل عملیات روکش آسفالت خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های شهید نواب، بابایی، حکیم، زین‌الدین، همت، آبشناسان و چمران پرتردد هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پسر جوانی که راز یک جنایت را در سینه داشت با شرکت در یک بزم شبانه در حالت مستی به قتل اعتراف کرد و گرفتار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از تبدیل بخش ترکمانچای به شهرستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از تبدیل بخش ترکمانچای به شهرستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ادامه انسداد محور کرج - چالوس خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران از هشدار جوی سطح نارنجی هواشناسی، باران وباد شدید و احتمال بارش برف در مازندران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از تمدید انسداد محور کرج - چالوس خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

راهداری البرز اعلام کرد: محور کرج_کندوان که از تاریخ دوم تا سوم اردیبهشت ماه به علت انجام عملیات نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود روز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ماه نیز جهت ادامه عملیات نصب توری بر روی کوه از ساعت 9 صبح تا 15 مسدود خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حدود 20 سال پیش در چنین روزهایی مردم تهران شاهد وقوع یک سانحه هوایی تلخ در فرودگاه مهرآباد بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترجمه مدارک تحصیلی چگونه انجام می‌شود؟ این فرایند چه مدت‌زمان طول می‌کشد؟ این سوال‌ها در ذهن متقاضیان مهاجرت تحصیلی پیش می‌آید. ترجمه مدرک تحصیلی یکی از مراحل جدانشدنی از مهاجرت تحصیلی است که برای همه کشورها انجام می‌شود. این فرایند نیز مراحل مخصوص به خود را دارد که در این مقاله به‌طورکامل توضیح می‌دهیم. فقط چند دقیقه به مطالعه این مطلب اختصاص دهید تا بدانیم ترجمه مدرک تحصیلی برای مهاجرت...

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز گفت: برای عبور از تنش آبی احتمالی شهرستان کرج در تابستان پیش‌رو، تلاش خواهیم کرد تا شبکه جدید انتقال آب به کرج، را تکمیل و وارد مدار کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز