یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

کرج

کرج

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس راه کشور از بسته شدن جاده کرج - چالوس به مدت 6 ساعت خبر داد.

وب‌گاه گسترش

محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، اعلام کرد که خرید و فروش هواپیماهای جت 7 نفره برای عموم آزاد است. او افزود: "در حال حاضر، بسیاری از مردم از این فضا استفاده می‌کنند و تاجرها، برخی از مسئولان، تیم‌های ورزشی و تیم‌های اقتصادی نیز به عنوان مشتریان جت‌های خصوصی حضور دارند."

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های نواب، همت، زین الدین، چمران، حکیم، آبشناسان، بابایی و میدان سبلان پر تردد است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به این که محور قدیم چالوس - کرج دو روز مسدود می شود، گفت: این انسداد شامل آزادراه نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به این که محور قدیم چالوس - کرج دو روز مسدود می شود، گفت: این انسداد شامل آزادراه نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تعداد راه‌های مسدود شده در شهر‌های جنوبی کشور که دچار سیل شده بودند به 15 محور رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین رئیس پلیس راه کشور از مسدود شدن محور کرج - چالوس به علت عملیات عمرانی برای فردا و پس فردا، طی روزانه 6 ساعت خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوانی در متروی سرسبز در شرق تهران اقدام به خودکشی کرد. هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین مرد جوانی در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام قدرت نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد. رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام قدرت نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برخی از هنرمندان موسیقی در نیمه اول اردیبهشت ماه کنسرت‌هایی را تدارک دیده‌اند که بیشتر آنها همچنان در گونه موسیقی پاپ است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار و یک عضو شورای شهر نسیم شهر در حومه تهران دستگیر شدند شهردار و یک عضو شورای شهر نسیم شهر در حومه تهران دستگیر شدند به گزارش عرشه آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از دستگیری یک عضو شورای نسیم‌شهر به همراه شهردار منتخب این شهر به اتهام فساد مالی، دریافت و پرداخت رشوه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در راستای افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده، مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان از تاریخ 2 الی سوم اردیبهشت ماه به مدت 2 روز از ساعت 9 صبح الی 15 عصر برای انجام عملیات نصب توری مسدود است.

وب‌گاه الف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان به دلیل انجام عملیات عمرانی طی روزهای دوم تا سوم اردیبهشت ماه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در فاصله روزهای 13 تا 20 اردیبهشت فرصت تبلیغات دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس در فاصله روزهای 13 تا 20 اردیبهشت فرصت تبلیغات دارند.