شنبه 29 اردیبهشت 1403

کرمانشاه

کرمانشاه

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: حدود یک‌ساعت پس از اتمام رأی‌گیری ما قادر به اعلام نتایج خواهیم بود. در تهران نیز با توجه به رقابت 32 نامزد، انتخابات به‌صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و خروجی صندوق‌های الکترونیکی سریع خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی وزارت کشور برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: انتخابات در برخی از حوزه‌ها به دور دوم کشیده شده است. حوزه‌های انتخابیه تبریز، شبستان، میانه، پارس‌آباد، سمیرم، لنجان، کرج، تهران، ورامین، بیرجند، مشهد، آبادان، رامهرمز، خدابنده، زنجان، شیراز، مرودشت، خرم‌آباد، قائمشهر،...

وب‌گاه خبر آنلاین

استان «کرمانشاه» با ثبت نرخ بیکاری 17.4درصدی، بیشترین سطح این رقم را در بازه زمانی بررسی شده داشته است. این رقم نشان می‌دهد که در استان کرمانشاه از هر 10 فرد جویای کار تقریبا دو نفر موفق به پیدا کردن یک کار شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

استان «کرمانشاه» با ثبت نرخ بیکاری 17.4 درصدی، بیشترین سطح این رقم را در بازه زمانی بررسی شده داشته است. این رقم نشان می‌دهد که در استان کرمانشاه از هر 10 فرد جویای کار، تقریباً دو نفر موفق به پیدا کردن یک کار شده‌اند.

وب‌گاه الف

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت 00:00 بامداد پنجشنبه 13 اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه 20 اردیبهشت ساعت 8 صبح ادامه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم باید انتخابات دور دوم مجلس را جدی تلقی کنند تا مجلس با پشتوانه قوی تشکیل شود.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست هیئت تکواندو استان کرمانشاه در خصوص علت پسرفت کوثر اساسه بانوی ملی پوش تکواندو ایران هم عنوان کرد: کوثر اساسه و فاطمه کرمی دو بانوی کرمانشاهی تیم ملی تکواندو ایران متاسفانه با افت مواجه شده‌اند که می‌توان دلیل اصلی آن را عدم حمایت‌ها دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

برگزاری انتخابات، نماد مردم‌سالاری در کشورهای پیشرفته و تنها معیار برای جداسازی نظام‌های دموکراتیک یا مردم‌سالار از استبدادی است. هدف از برگزاری انتخابات و دادن حق رأی به مردم، مشارکت در زندگی سیاسی و برخورداری از حق تعیین سرنوشت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی امروز و فردا (9 و 10 اردیبهشت) وقوع رگبار باران در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است. فردا در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند. روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی...

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: طی امروز و فردا (9 و 10 اردیبهشت) وقوع رگبار باران در برخی نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود و طی سه‌شنبه (11 اردیبهشت) سامانه بارشی وارد ایران خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌بارش‌های رگباری در مناطق مختلف ادامه دارد و پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد با ورود سامانه جدید بارشی از سه‌شنبه کاهش نسبی دما را هم خواهیم داشت. کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز بارش‌های رگباری در جنوب فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان و فردا، دوشنبه در مناطقی از غرب و ارتفاعات البرز مرکزی رخ خواهد داد گفت: امروز و فردا در دیگر نقاط کشور شاهد جوی آرام هستیم،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

مأموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی 4 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان 2 باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.