جمعه 10 فروردین 1403

کشتی فرنگی

کشتی فرنگی

خبرگزاری تسنیم

محمدرضا مختاری که این شانس را داشت بعد از شکست امین کاویانی‌نژاد با برتری در فینال، نماینده 77 کیلوگرم ایران در مسابقات گزینشی المپیک شود، مبارزه‌اش با زد و خورد شدید همراه شد.

خبرگزاری تسنیم

با دیسکالیفه شدن دو کشتی‌گیر ایرانی و ترک؛ کاویانی‌نژاد که مرحله قبلی به مختاری باخته بود، با شکست حریف قزاقستانی به فینال جام وهبی‌امره رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران ایرنا - مبارزه محمدرضا مختاری در مرحله نیمه‌نهایی وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی جام وهبی‌امره ترکیه برابر نماینده کشور میزبان با درگیری شدیدی همراه شد و هر دو کشتی‌گیر حذف (دیسکالیفه) شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کادرفنی در چرخه انتخابی چند شرط را برای المپیکی شدن 2 فرنگی‌کار کشورمان تعریف کرده است.

خبرگزاری تسنیم

کار انتخاب نماینده 77 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات گزینشی آسیایی کمی سخت شد.

خبرگزاری تسنیم

تورنمنت دانکلوف (کشتی آزاد) و نیکولای‌پتروف (کشتی فرنگی) که به‌صورت همزمان با جام‌های وهبی‌امره و یاشاردوغو هم‌اکنون در صوفیه در حال برگزاری است با استقبال ضعیف تیم‌ها مواجه شده.

خبرگزاری تسنیم

مهدی محسن‌نژاد که با پنجمی در رقابت‌های جهانی 2023 بلگراد سهمیه المپیک را گرفت، در جام بین‌المللی وهبی‌امره با ضربه فنی مقابل حریفی از قزاقستان شکست خورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با پایان مسابقات روز نخست کشتی فرنگی جام وهبی امره در ترکیه تکلیف 2 نماینده ایران در پاریس مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

طبق چرخه انتخابی تیم ملی در سنگین‌وزن، فردین هدایتی باید در تورنمنت وهبی‌امره بالاتر از میرزازاده قرار گرفته و سپس در قهرمانی آسیا نیز روی سکو می‌رفت که شانس رویارویی المپیکی با میرزازاده را داشته باشد که کار در آنتالیا به شکل دیگری پیش رفت.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف با کسب یک طلا و همچنین صعود دو نماینده ایران به فینال پیگیری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در جریان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف مبین عظیمی در کشتی آزاد صاحب مدال طلا شد و محمدرضا گرایی در کشتی فرنگی به فینال راه پیدا کرد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که ایران با 4 کشتی‌گیر در 77 کیلوگرم راهی ترکیه شده و قرار است از این جمع فرد برتر راهی مسابقات گزینشی المپیک شود؛ قهرمان قرقیزستانی جهان نیز در تورنمنت وهبی‌امره حضور دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه از صبح دیروز و با برگزاری مسابقات اوزان 55، 63، 72، 82، 97 و 130 کیلوگرم در شهر آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است.

وب‌گاه فرارو

در پایان مسابقات کشتی فرنگی جان وهبی امره، تیم منتخب ایران به 2 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز دست یافت.

وب‌گاه ورزش سه

تیم کشتی ایران در جام‌های بین المللی بلغارستان به یک طلا رسید و دو فینالیست خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

تیم منتخب کشتی فرنگی ایران با دو طلا، سه نقره و دو برنز به کار خود در روز اول جام وهبی امره پایان داد.