شنبه 1 اردیبهشت 1403

کشتی فرنگی

کشتی فرنگی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان اظهار امیدواری کرد با تداوم تلاش و پویایی این ورزشکاران شاهد موفقیت روزافزونشان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم. متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است. بسم الله الرحمن الرحیم ورزشکاران لایق کشتی فرنگی قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در...

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک گفت.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک گفت.

وب‌گاه تابناک

ژاپن که سه مدال طلا را تصاحب کرد، پایین‌تر از قزاقستان با یک طلا ایستاد. میزبان هم یک مدال طلا گرفت تا دست خالی نماند. محموداف قهرمان پرآوازه قرقیزها در فینال بازنده شد و شوک بزرگی به میزبان وارد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی تبریک گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک گفت.

وب‌گاه عصر ایران

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا امروز به پایان رسید و تیم ملی کشورمان عنوان نخست را با 4 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز به خود اختصاص داد.

وب‌گاه الف

با کسب چهارمین و آخرین مدال طلای محمد هادی ساروی، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با 4 طلا، 3 نقره و 2 برنز بر سکوی نخست آسیا ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با کسب چهارمین و آخرین مدال طلای محمد هادی ساروی، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با 4 طلا، 3 نقره و 2 برنز بر سکوی نخست آسیا ایستاد. با کسب چهارمین و آخرین مدال طلای محمد هادی ساروی، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با 4 طلا، 3 نقره و 2 برنز بر سکوی نخست آسیا ایستاد. به گزارش عرشه آنلاین، در پایان رقابت های 5 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا 2024 در بیشکک قرقیزستان، محمدهادی ساروی نماینده وزن 97 کیلوگرم...

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمانی این تیم در مسابقات قهرمانی آسیایی را تبریک گفت و آن را به ملت ایران تقدیم کرد.

وب‌گاه الف

نماینده وزن 72 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران باوجود پیش افتادن از حریف ژاپنی، در فینال قهرمانی آسیا باخت و به مدال نقره رضایت داد.

وب‌گاه ورزش سه

محمد هادی ساروی بدون دادن حتی یک امتیاز به عنوان قهرمانی وزن 97 کیلوگرم آسیا رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم منتخب کشتی فرنگی ایران جهت حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک راهی قرقیزستان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 4 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز با اقتدار عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کرد.