چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم

ایوب کلانتری می‌گوید اگر باشگاه هوادار بخواهد قراردادش را تمدید خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ایوب کلانتری، بازیکن مصدوم هوادار که فصل را به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی از دست داده، در ورزشگاه دستگردی شاهد بازی تیمش مقابل پیکان بود و درباره بازی گفت: بازی خیلی جاندار و خوب بود. از اول بازی تیم هوادار سوار بازی بود و چند موقعیت خوب داشتیم که اسنفاده نکردیم. مسلما تیم حریف به تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده نکند فشار می‌آورد. گل خوردیم و ان‌شالله بچه‌ها بازی‌های بعد جبران کنند.

ویدئو: 330344

او درباره شرایط هوادار از زمان آمدن مسعود شجاعی گفت: اقامسعود خودش یک فوتبالیست حرفه‌ای و فوق‌العاده با اخلاق بود. من فکر می‌کنم جزو مربیان خیلی خوب لیگ می‌تواند باشد. من خیلی به کار تیمی نزدیک نیستم ولی همین که جدا تمرین می‌کنم از نوع تمرینات و صحبت کردن او و انگیزه‌ای که در تمرینات بچه‌ها وجود دارد و از تمام اتفاقاتش لذت می‌برم.

کلانتری درباره شرایط تیم در جدول گفت: الان تیم‌های پایین جدول نسبت به بازی‌هایی که دارند، کارشان سخت است ول خب ما امتیازات خوبی جمع کردیم. قبل ازینکه آقامسعود بیاید یک سری امتیازات بد از دست دادیم و با خودش هم چند بازی حساسی که می‌توانستیم ببریم را مساوی کردیم نمونه‌اش امروز بود. ان‌شالله که امسال با یک رتبه خوب تمام کنیم تا سال آینده.

او درباره ماندنش در هوادار توضیح داد: قرارداد من امسال تمام می‌شود ولی من در اختیار باشگاهم و اگر باشگاه میل به ماندن من داشته باشد در خدمت باشگاه هستم.