جمعه 10 فروردین 1403

کلاهبرداری با ترفند صدور کارت و دفترچه رایگان دندانپزشکی

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
کلاهبرداری با ترفند صدور کارت و دفترچه رایگان دندانپزشکی

با توجه به هزینه زیاد خدمات دندانپزشکی در سطح کشور عده‌ای فرصت طلب و سود جو به صورت شبانه اقدام به انداختن یک پاکت نامه به داخل منازل شهروندان کرده که داخل پاکت اعلام شده که صدور کارت و دفترچه دندانپزشکی رایگان بوده و به این بهانه از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان ازکلاهبرداری به ترفند جدید توسط عده ای فرصت طلب در سطح استان خبر داد. به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان، محمد علی آدینه لو اظهار داشت: با توجه به هزینه زیاد خدمات دندانپزشکی در سطح کشور عده‌ای فرصت طلب و سود جو به صورت شبانه اقدام به انداختن یک پاکت نامه به داخل منازل شهروندان کرده که داخل پاکت اعلام شده که صدور کارت و دفترچه دندانپزشکی رایگان بوده و به این بهانه از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در تشریح این خبر بیان کرد: در این پاکت نامه ذکر شده که کاهش هزینه‌های دندانپزشکی تا سقف50 درصد صورت می‌گیرد و همچنین شماره تلفن ثابت با بیش شماره تهران 02191300 که مربوط به شماره تلفن‌های تبلیغاتی است جهت تماس شهروندان قید شده است. وی افزود: به منظور افزایش سطح هوشیاری و آگاهی هم استانی‌ها عزیز احتمال وقوع کلاهبرداری با ترفند جدید توسط فرصت طلبان صورت گرفته لذا از آنها می‌خواهیم مراقب این شگردها باشند و موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند. تماشاخانه

همه چیز درباره بیماری قرن جدید: ام اس، نشانه ها و علائمی که اگر زود متوجه بشوید نجات می یابید / چه افرادی بیشتر مبتلا می شوند و راهکارهای درمان (فیلم)

سایه‌ای که از بر موسیقی ایران برفت / نقش جاودانه ابتهاج در اعتلای موسیقی ایران (فیلم)

فیلم های دیگر کانال عصر ایران در تلگرام
کلاهبرداری با ترفند صدور کارت و دفترچه رایگان دندانپزشکی 2
کلاهبرداری با ترفند صدور کارت و دفترچه رایگان دندانپزشکی 3
کلاهبرداری با ترفند صدور کارت و دفترچه رایگان دندانپزشکی 4
کلاهبرداری با ترفند صدور کارت و دفترچه رایگان دندانپزشکی 5