سه‌شنبه 10 مهر 1403

کلهر: تدبیر وزارت ورزش آرامش را به فوتبال بازگرداند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کلهر: تدبیر وزارت ورزش آرامش را به فوتبال بازگرداند

تهران - ایرنا - کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تدبیر وزارت ورزش و جوانان تاثیر خود را به زودی نشان داده و این اتفاق به رشد فوتبال کمک خواهد کرد.

محمود کلهر روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص کنار رفتن وزارت ورزش و جوانان از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، گفت: این اتفاق تدبیر بزرگی از سوی وزارت ورزش بود و ای کاش سال‌ها قبل روسای قدیم چنین تصمیم شجاعانه ای را اتخاذ می‌کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه در فدراسیون فوتبال برخی به دنبال سو استفاده از این مساله بودند که با هوشمندی وزارت ورزش این اتفاق رخ نداد و فضای فوتبال بار دیگر رنگ آرامش را به خود دید.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وزارت ورزش با کنار رفتن از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال قدم بزرگی برداشت و خوشبختانه دید سلطانی‌فر به فوتبال کاملا باز است و با آگاهی کامل بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرد.

وی اظهار داشت: اساسنامه فدراسیون فوتبال ایرادات بسیار زیادی دارد و همین مسایل باعث شده آدم‌های توانمند نتوانند برای ریاست نامزد شوند. اگر اساسنامه فدراسیون قانونی نوشته شود بی‌تردید آدم‌های قدرتمند فرصت حضور در انتخابات را بدست می‌آورند و در آن زمان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا حساب بیشتری روی ما باز خواهد کرد.

کلهر تصریح کرد: آقایان در فدراسیون فوتبال باید فضا را برای حضور آدم‌های بزرگ فوتبال باز کنند. تا زمانی که آنها نیایند هیچ اتفاق مثبتی در این رشته رقم نخواهد خورد. امیدوارم با حمایت سلطانی‌فر امثال علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان، جواد نکونام و خیلی‌های دیگر وارد مسائل مدیریتی فوتبال شوند.

وی تاکید کرد: امیدوارم رییس آینده فدراسیون فوتبال جلوی ارتباطات نادرست و لابی‌های غلط را بگیرد تا بیش از شاهد ضربه خوردن فوتبال کشورمان نباشیم.

*س_برچسب‌ها_س*