شنبه 29 اردیبهشت 1403

کمیسیون فرهنگی

کمیسیون فرهنگی

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامرضا تاجگردون در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین گفت: اولویت کار مجلس باید این باشد که چگونه می‌توان آرای از دست رفته نظام را مجدد به نظام برگرداند. درست یا غلطش را هم کار ندارم اما بالاخره 60 درصد رأی ندادند و در انتخابات شرکت نکردند. این 60 درصد را نباید رها کرد. نمی‌شود بگوییم به حاکمیت حداقلی توجه کنیم و کاری به این 60 درصد نداشته باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زهره سادات لاجوردی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ از دید مقام معظم رهبری گفت: «از دید رهبر انقلاب، فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است؛ چون فرهنگ، به معنای هوایی است که ما تنفس می‌کنیم؛ اگر این هوا تمیز باشد آثاری دارد در بدن شما و اگر این هوا کثیف باشد، آثار دیگری دارد. فرهنگ یک کشور مثل هواست.» او درباره دلیل کم‌توجهی...

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: با وجود آنکه مصوب شده سهم فرهنگ در بودجه هر سال 25 درصد افزایش یابد اما سازمان برنامه‌ریزی با این مسئله مخالف بود چون بحث‌های فرهنگی جزو اولویت سازمان برنامه و بودجه نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حمایت و ضمانت دولت از سرمایه‌های خرد را سبب تحقق شعار سال دانست و گفت: ایجاد شبکه منسجم حمایت قانونی از مردم و سرمایه‌گذاران در بخش‌های تولید به مشارکت مردم در اقتصاد می‌انجامد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام جلالی گفت: حزب‌هایی که شب انتخابات فعالیت می‌کنند درواقع حزب نیستند، چون فرهنگ تحزب‌گرایی در کشور شکل نگرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش مروری بر مهمترین مصوبات مجلس یازدهم خواهیم داشت.

وب‌گاه گسترش

یک نماینده مجلس این طور توضیح داد: متاسفانه بیشتر تبلیغات ما به شکلی فریبنده و غیر واقعی شده‌اند و بدون وجود یک چارچوب مشخص در حوزه تبلیغات در ایران، نمی‌توانیم از گسترش کلاهبرداری‌ها در این فضا جلوگیری کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سالی که گذشت؛ یعنی 1402، برخی از چهره های سیاسی و مذهبی دار فانی را وداع گفتند.

وب‌گاه گسترش

اعلام شد که کیومرث هاشمی بودجه 1000 میلیارد تومانی را برای بازسازی ورزشگاه آزادی اختصاص داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه عفاف و حجاب اطلاعیه صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی مجلس درباره لایحه عفاف و حجاب اطلاعیه ای را صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه عفاف و حجاب اطلاعیه ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی اطلاعات نادرست امام جمعه مشهد درباره لایحه عفاف و حجاب، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اطلاعیه ای را صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجلس شورای اسلامی درباره لایحه عفاف و حجاب اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه عفاف و حجاب اطلاعیه ای را صادر کرد. روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه عفاف و حجاب اطلاعیه ای را صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، حضرت آیت‌الله علم‌الهدی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس در خطبه‌های نمازجمعه این شهر در روز جمعه 25 اسفند 1402 نکاتی را درباره لایحه عفاف و حجاب مطرح کرده‌اند که متاسفانه به‌دلیل اطلاعات نادرستی...