شنبه 15 اردیبهشت 1403

کمیسیون فرهنگی

کمیسیون فرهنگی

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس دهم گفت: اگر هر کشوری آدمی مثل آقای دکتر ظریف را در اختیار داشت، حتما اجازه نمی‌داد که ایشان وقتش به تدریس و این چیزها بگذرد؛ به کشورها و نشست‌های مختلف می‌فرستاد و مهمانانی که می‌آمدند با ایشان ملاقات کنند و از ایشان برای حل مشکلات مشورت و کمک بگیرند؛ یا جناب آقای خاتمی که طرح گفت‌وگوی تمدن‌های ایشان در سازمان ملل به عنوان شعار سال به اتفاق آراء تصویب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هفته جاری، نتایج تحقیق و تفحص از شستا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته جاری، نتایج تحقیق و تفحص از شستا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل در مراسمی که با حضور نمایندگان ادوار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و جمعی از تشکل‌های سیاسی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از فرماندهان و رزمندگان کشورمان در حوادث تروریستی سوریه و چابهار، از درگاه خداوند متعال درخواست کرد که مردم غزه و فلسطین به حق خود رسیده و مشکلاتی که بر سر راه پیشرفت جمهوری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مهار رشد نقدینگی و کاهش آن تا 24 درصد و رساندن رشد اقتصادی کشور از منفی به 6 درصد جزو دستاوردهای شیرین دولت سیزدهم است، گفت: دولت همچنین تلاش دارد تا در برنامه هفتم توسعه به رشد 8 درصدی دست پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم

بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجلس شورای اسلامی برای تامین نظر شورای نگهبان، این هفته ایرادات وارده به لایحه برنامه هفتم توسعه را بررسی و اصلاح می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه این هفته در مجلس بررسی می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری در روز‌های یکشنبه و دوشنبه تشکیل می‌شود. مهم‌ترین دستورکار مجلس در این جلسات به شرح زیر است: گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده پنج قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم در دستورکار هفته جاری مجلس قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

با اعلام نرخ جدید کرایه های حمل و نقل عمومی در نسیم شهر، شاهد افزایش های چشمگیر هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

معین الدین سعیدی و علیرضابیگی دو نماینده ردصلاحیت شده چابهار و تبریز مهمان «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین بودند و در گپ و گفتی جذاب به مباحث مهمی پیرامون ردصلاحیت شان، ریاست قالیباف بر مجلس، لایحه عفاف و حجاب و... پرداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

راستینه گفت: طرحی در مجلس برای بازگشت خواننده‌های قدیمی وجود ندارد البته هر کسی که به منافع ملی پایبند است می‌تواند از ظرفیت‌های نظام بهره‌مند شود.

وب‌گاه گسترش

در سال 1402، نرخ پایه عوارض طرح ترافیک به مبلغ 52 هزار و 500 تومان تعیین شده بود. اما در سال 1403، این نرخ به میزان 75 هزار تومان تعیین شده است. عوارض مربوط به ورود به محدوده‌های طرح ترافیک و تردد غیرمجاز وسایل نقلیه در محدوده‌های ممنوعه، در صورت عدم تکمیل ظرفیت سقف مجاز تردد روزانه، با استفاده از حداکثر ضرایب پیش‌بینی شده در جداول ضرایب مربوط به روز و ساعت تردد و همچنین ضرایب مربوط...

وب‌گاه خبر آنلاین

نرخ پایه عوارض طرح ترافیک سال 1402 مبلغ 52 هزار و 500 تومان تعیین شده بود و این نرخ برای سال 1403 به میزان 75 هزار تومان تعیین شده است.

وب‌گاه الف

شورای شهر تهران نرخ پایه عوارض طرح ترافیک برای سال 1403 را 75 هزار تومان تعیین کرده که براساس مصوبه شورای شهر تهران تسهیلاتی برای دارندگان معاینه فنی برتر و همچنین وسایل نقلیه هیبریدی پیش‌بینی شده است.