شنبه 15 اردیبهشت 1403

کمیسیون فرهنگی

کمیسیون فرهنگی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نرخ پایه عوارض طرح ترافیک سال 1402 مبلغ 52 هزار و 500 تومان تعیین شده بود و این نرخ برای سال 1403 به میزان 75 هزار تومان تعیین شده است.

خبرگزاری تسنیم

شورای شهر تهران نرخ پایه عوارض طرح ترافیک برای سال 1403 را 75 هزار تومان تعیین کرده که براساس مصوبه شورای شهر تهران تسهیلاتی برای دارندگان معاینه فنی برتر و همچنین وسایل نقلیه هیبریدی پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه فرارو

علیرضا نادعلی گفت: از دوره مدیریت آقای کرباسچی در شهرداری تهران، از سوی مردم و خیرین منطقه درخواست ساخت مسجد در بوستان قیطریه به شهرداری ارایه شده بود

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هیچ درختی در طرح ساخت مسجد بوستان قیطریه قطع نشده است، گفت: خیرین محلی از مدت ها قبل برای ساخت این مسجد هزینه‌های مالی را تامین کردند.

خبرگزاری تسنیم

سلیم‌غفوری قائم‌مقام سیما در کنار اشاره به دستاوردها و تحول تلویزیون در 1402 اما به ضعف و خلأیی هم اشاره کرد که وجود دارد و تلویزیونی‌ها باید در 1403 به دنبال تقویت آن باشند.

وب‌گاه الف

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بهانه‌های عجیب درباره ساخت مسجد در پارک قیطریه گفت: این بهانه‌ها دلیل مجاب‌کننده‌ای برای عدم توسعه مساجد نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: در کل به فدراسیون‌ها حدود 310 میلیارد تومان پرداختی داشتیم یعنی به طور متوسط و میانگین حدود 200 درصد به فدراسیون‌ها پرداختی داشتیم و در نظر داریم آکادمی ملی المپیک 2 را در شمال کشور تاسیس کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در سال جاری سه رویداد مهم بازی‌های المپیک پاریس که اولویت اول ماست، بازی‌های داخل سالن و رزمی چونبوری تایلند، بازی‌های زمستانی هاربین چین و حتی کار‌های چهارمین رویداد یعنی شروع برنامه‌های حمایتی از بازی‌های ناگویای ژاپن را در پیش داریم، اما فدراسیون‌ها دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از کمیته ملی المپیک؛ سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن بیان مطلب فوق عنوان داشت: به لطف الهی سال 1402 را بخوبی مدیریت و آنچه که در مصوبات آمده بود اجرا شد و آنچه در متمم شماره 1 و متمم شماره 2 داشتیم به طور کامل و صد در صد به فدراسیون‌ها پرداخت گردید، در واقع مبلغ 160 تا 170 میلیارد تومانی که به فدراسیون‌ها تعهد داشتیم پرداخت و نکته...

خبرگزاری تسنیم

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: در سال 1402 به صورت میانگین دو برابر بودجه مصوب به فدراسیون‌ها پرداختی داشتیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در سال جدید خبر داد و گفت: این خانه در محل خانه نراقی واقع در چهار راه طالقانی خواهد بود.

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از افتتاخ خانه روزنامه‌نگاران در سال جدید خبر داد و گفت: این خانه در محل خانه نراقی واقع در چهار راه طالقانی خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامرضا تاجگردون در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین گفت: اولویت کار مجلس باید این باشد که چگونه می‌توان آرای از دست رفته نظام را مجدد به نظام برگرداند. درست یا غلطش را هم کار ندارم اما بالاخره 60 درصد رأی ندادند و در انتخابات شرکت نکردند. این 60 درصد را نباید رها کرد. نمی‌شود بگوییم به حاکمیت حداقلی توجه کنیم و کاری به این 60 درصد نداشته باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زهره سادات لاجوردی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ از دید مقام معظم رهبری گفت: «از دید رهبر انقلاب، فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است؛ چون فرهنگ، به معنای هوایی است که ما تنفس می‌کنیم؛ اگر این هوا تمیز باشد آثاری دارد در بدن شما و اگر این هوا کثیف باشد، آثار دیگری دارد. فرهنگ یک کشور مثل هواست.» او درباره دلیل کم‌توجهی...

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: با وجود آنکه مصوب شده سهم فرهنگ در بودجه هر سال 25 درصد افزایش یابد اما سازمان برنامه‌ریزی با این مسئله مخالف بود چون بحث‌های فرهنگی جزو اولویت سازمان برنامه و بودجه نیست.