شنبه 9 تیر 1403

کنایه‌های تند زاکانی علیه روحانی در مناظره‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
کنایه‌های تند زاکانی علیه روحانی در مناظره‌ها

در میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، علیرضا زاکانی دومین نامزدی است که در جریان مناظره اول 3 بار نام «شهید رئیسی» را با جهت‌گیری مثبت به کار برد.

آنچنان که انتظار می رفت هم مناظره را به صحنه انتقاد از دولت روحانی تبدیل کرد؛ انتقاداتی که بیشتر از نقد لحن کنایه آمیز دارد.

زاکانی در مناظره سوم همان تاکتیک مناظره نخست را حفظ کرد؛ یک بار با رویکرد مثبت به دولت رئیسی اشاره کرد و بار دیگر خطاب به پزشکیان گفت: اجازه نمی دهد حق شهید رئیسی پایمال شود. همچنین در جایی از سخنانش، عملکرد دولت روحانی در توسعه زیر ساخت ها را زیر سئوال برد و به همین نقطه اکتفا نکرد؛ در جریان مناظره سوم کتابی را با عنوان «سالهای بنفش» به پزشکیان معرفی کرد که درباره عملکرد دولت آقای روحانی است. او حتی با سیاه چاله خواندن دوران روحانی گفت: «اگر این را مردم مراجعه کنند، فاجعه اتفاق افتاده را می‌فهمند. از آن سیاه چاله که دوستان میخواهند ما را برگردانند به آن، پرهیز می‌دهد.»

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «شطرنج روحانی - رئیسی در مناظره‌های انتخاباتی؛ غایبانی که حاضرند!/ تحلیل محتوای اظهارات 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1403+ جدول» بخوانید.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.