سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی در باشگاه تراکتور

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی در باشگاه تراکتور

تراکتور و ذوب‌آهن برای سومین بار در فصل جاری مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد. 2 تیم تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت 18:30 امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت. این سومین نبرد 2 تیم در فصل جاری است و برنده هر 2 بازی قبلی در لیگ‌برتر ذوبی‌ها بوده‌اند. (یک بر صفر، 4 بر یک). تی‌تی‌ها دومین بازی خود پس از جدایی پاکو خمس...

2 تیم تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت 18:30 امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت. این سومین نبرد 2 تیم در فصل جاری است و برنده هر 2 بازی قبلی در لیگ‌برتر ذوبی‌ها بوده‌اند. (یک بر صفر، 4 بر یک). تی‌تی‌ها دومین بازی خود پس از جدایی پاکو خمس را درحالی برگزار می‌کنند که شانس رسیدن به قهرمانی در لیگ‌برتر را از دست داده و برای بقا در تنها جام قابل دسترس، چاره‌ای جز غلبه بر گاندو‌ها ندارند.

قرمزپوشان در سال تقویمی جدید بردی نداشته‌اند و با 2 تساوی و 2 باخت، روی ریل بحران حرکت می‌کنند. تراکتور 2 هفته قبل، 4 بر یک مغلوب ذوبی‌ها شد و حال با هدایت موقت حمید مطهری و کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی در پی انتقام جویی است.

در سمت مقابل، گاندو‌ها در سه بازی اخیرشان 2 پیروزی داشته و شرایط روحی نسبتاً خوبی دارند. سبزپوشان بعد از پیروزی 4 بر یک 2 هفته قبل حالا باری دیگر به تبریز بازگشته‌اند. نکته جالب آنکه ذوب‌آهن این فصل در خارج از اصفهان باختی نداشته و باید دید این رکورد امروز در تبریز شکسته می‌شود یا نه.

به روایت آمار:

41 مسابقه بین دو تیم در چارچوب لیگ‌برتر و جام حذفی برگزار شده که 15 بازی را تراکتور برده، 13 مسابقه را ذوب‌آهن و 13 بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های تراکتور و ذوب‌آهن 95 توپ از خط دروازه دو تیم عبور کرده که 48 گل از آن تراکتور و 47 گل سهم گاندو‌ها بوده است.

تنها تقابل 2 تیم در قالب جام‌حذفی را 3 بر 2 تراکتور برده است.

نتیجه مرحله گذشته:

تراکتور با حکم انظباطی 3 بر صفر مقابل چوکا تالش برنده شد و ذوب‌آهن با نتیجه مشابه بر آکادمی کیا تهران فائق آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی در باشگاه تراکتور 2