سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از تورم مهمترین خواسته مردم از دولت است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از تورم مهمترین خواسته مردم از دولت است

اراک - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از تورم مهمترین خواسته مردم از دولت سیزدهم است که باید به این امر توجه ویژه‌ای شود.

اراک - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از تورم مهمترین خواسته مردم از دولت سیزدهم است که باید به این امر توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش خبرنگار مهر آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه تحول فکری و اخلاقی جامعه بر پایه فرهنگ اهل بیت (ع) و قرآن آرمان اصلی انقلاب اسلامی است؛ اظهار کرد: آحاد جامعه به خصوص روحانیت نسبت مرزهای اعتقادی، اخلاقی، فکری مسئول هستند و هرگونه غفلت و سهل‌انگاری در این مسیر آثار تلخی به‌دنبال دارد و گناهی نابخشودنی است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی همواره به‌دنبال توطئه‌پراکنی علیه آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی هستند و همه وظیفه دارند در سنگر صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌ها نقش آفرینی کنند.

خطیب نماز جمعه با اشاره به اهمیت هفته وحدت، تصریح کرد: هفته وحدت فرصتی برای تقویت عهد و پیمان با پیامبر (ص) و امام صادق (ع) محسوب می‌شود و نقش اساتید حوزه و دانشگاه در تحقق این مهم سنگین و ارزشمند است.

دری نجف آبادی گفت: قرآن و سنت نبوی از سرمایه‌های اصلی مسلمانان و اساس تمدن اسلامی است و همه مذاهب اسلامی باید از این گنجینه غنی به بهترین وجه استفاده کنند و وحدت با پیروی از سیره نبوی و تمسک به حبل الله محقق می‌شود.

وی ادامه داد: تعیین هفته‌ای برای وحدت متضمن حکمت و نکاتی ظریفی است که توجه به آن‌ها برکات مضاعفی را در بهره‌مندی از میلاد دردانه هستی، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) نصیب مسلمانان و جهان اسلام می‌کند نیاز است که پیام این هفته در تمامی لایه‌های مختلف جامعه بسط داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: توجه به مشترکات موجود دینی در جهان اسلام امری ضروری است و این مهم با همبستگی هر چه بیشتر مسلمانان و اتحاد در مقابل دشمنان محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی به عنوان زادگاه امام راحل بیش از 6 هزار و 200 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و باید در تمامی بخش‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به‌خصوص در پاسداری از فرهنگ اهل بیت (ع) الگوی تمامی کشور باشد.

خطیب نماز جمعه اراک گفت: کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از تورم مهمترین خواسته مردم از دولت سیزدهم است که بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقتصادی موجود، توانمندسازی، تأمین کالاهای اساسی و حفظ عمومی قیمت‌ها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

دری نجف آبادی تأکید کرد: تعهدات جدیدی که باعث کسری بودجه شود به‌هیچ عنوان به مصلحت نظام و مردم نیست و دولتمردان باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.