دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

کنگره آمریکا

کنگره آمریکا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر قطر اعلام کرد که کشورش در حال بازنگری نقش خود به عنوان میانجی در مذاکرات آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس‌جمهور 81 ساله آمریکا در تازه‌ترین گاف خود در گفت‌وگویی در پاسخ به اینکه طرح شما برای برگشت رأی هواداران مردم فلسطین به دموکرات‌ها در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری چیست، به اشتباه به جای شهر فلسطینی «رفح» در جنوب غزه، گفت که «به اسرائیل آشکارا گفتم که به حیفا حمله نکنید.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) وضعیت کودکان در نوار غزه را دردناک و غم انگیز توصیف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه ایالات متحده روز چهارشنبه (به وقت محلی) در بیانیه‌ای اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا این هفته برای دیدار با مقام‌های ارشد پکن به چین سفر خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس آنروا چهارشنبه شب گفت که اسرائیل تلاش دارد تا به فعالیت‌های این آژانس در غزه پایان دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده دموکرات کنگره آمریکا با تاکید بر اینکه واشنگتن می‌تواند در توقف جنگ در غزه تاثیرگذار باشد، خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در این باریکه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، نشریه وال استریت ژورنال به نقل از مدیر مرکز مطالعات بین المللی در دانشگاه ملی اودسا نوشت که عدم تعهد آمریکا به وعده هایش برای دفاع از اوکراین، موجب ناامیدی فزاینده‌ای در میان اوکراینی‌ها نسبت به آمریکا شده است. «ولادیمیر دوبوویک» مدیر مرکز مطالعات بین المللی در دانشگاه ملی اودسا در مقاله‌ای برای وال استریت ژورنال نوشت که اقدام...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خزانه داری آمریکا با بیان ادعاهایی درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل گفت که ایالات متحده آمریکا ایران را تحریم می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلنسکی در ادامه از غرب جمعی خواست تا به همان اندازه که به رژیم صهیونیستی کمک می‌شود، به اوکراین هم در جنگ با روسیه کمک کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در گفتگوی تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، تحولات اخیر منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر انگلیس در سازمان ملل در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شد: ا «نگلیس مدت‌هاست که درباره نقش غیرقابل قبول ایران در بی‌ثبات کردن منطقه، از جمله نقش آن در حمایت از حوثی‌ها در یمن، به صراحت سخن گفته است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا مدعی شد این کشور سعی دارد با هماهنگ‌کردن یک پاسخ دیپلماتیک به حمله تلافی‌جویانه ایران، از گسترش تنش‌ها در منطقه جلوگیری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه آمریکایی گزارش داد به‌تعویق افتادن حمله زمینی اسرائیل به شهر رفح در جنوب غزه به دلیل حمله موشکی و پهپادی ایران به مواضع این رژیم صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که لایحه تحریم‌های خرید نفت خام ایران از سوی موسسات چینی را به رای می‌گذارد.