دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

کنگره آمریکا

کنگره آمریکا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسرائیل کاتص، وزیر خارجه رژیم اسرائیل نیز به نوبه خود از کنگره آمریکا بابت تصویب طرح کمک نظامی به اسرائیل با اکثریت آراء تشکر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، استحاق هرتزوگ، رئیس رژیم اسرائیل بعد از تصویب کمک مالی دولت بایدن به این رژیم در بحبوحه جنگ علیه غزه، از آمریکا تشکر ویژه کرد و گفت که ما در برابر کسانی که ارزش‌های مشترک ما را تهدید می‌کنند، متحد خواهیم بود. اسرائیل کاتص، وزیر خارجه رژیم اسرائیل نیز به نوبه خود از کنگره آمریکا بابت تصویب طرح کمک نظامی به اسرائیل با اکثریت آراء تشکر کرد. بامداد...

وب‌گاه مشرق نیوز

نشریه کنگره آمریکا می‌گوید فشار اقتصادی علیه ایران شکست خورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن برای ارائه مجدد کمک‌های مالی به آنروا باید «تغییراتی ملموس» را در این سازمان مشاهد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شد: دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد را که در فعالیت های مخرب سایبری به نمایندگی از فرماندهی سایبری سپاه پاسداران ایران دست داشتند، تحریم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رویترز خبر داد دولت بایدن درحال آماده‌سازی بسته‌ای یک میلیارد دلاری برای به کی‌یف است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس نظرسنجی گالوپ، آمریکا در سال 2023 بالاترین میزان افرادی را داشت که برای تامین غذای کافی خود و خانواده‌هایشان با مشکل مواجه بوده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس نظرسنجی گالوپ، آمریکا در سال 2023 بالاترین میزان افرادی را داشت که برای تامین غذای کافی خود و خانواده‌هایشان با مشکل مواجه بوده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنگره آمریکا در واکنش به عملیات نظامی تهران علیه اسرائیل، تحریم‌های جدیدی علیه صادرات نفت خام ایران کرد که به گفته کارشناسان می‌تواند به شانس پیروزی جو بایدن در انتخابات 2024 آمریکا ضربه بزند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کنگره آمریکا در واکنش به عملیات نظامی تهران علیه اسرائیل، تحریم‌های جدیدی علیه صادرات نفت خام ایران کرد که به گفته کارشناسان می‌تواند به شانس پیروزی جو بایدن در انتخابات 2024 آمریکا ضربه بزند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، "تاکر کارلسون"، روزنامه نگار معروف آمریکایی معتقد است که لایحه مصادره دارایی‌های مسدود شده روسیه به نفع اوکراین در ایالات متحده برای تسهیل روند سرقت آنها برای طبقه حاکم مورد نیاز است. او در ویدئویی که در صفحه اجتماعی خود ایکس (توئیتر سابق) منتشر کرده، گفت: «این لایحه به جو بایدن (رئیس جمهور آمریکا) اجازه می‌دهد تا دارایی‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت امور خارجه آمریکا در تازه ترین گزارش سالانه خود موسوم به «حقوق بشر کشورها» با تکرار اتهامات پیش علیه جمهوری اسلامی ایران، این کشور را متهم به نقض حقوق بشر در سال 2023 میلادی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید اعلام کرد که رئیس جمهورآمریکا امروز با رئیس جمهور اوکراین گفت و گو کرد تا بر تعهد پایدار واشنگتن به حمایت از کی یف در دفاع از آزادی خود در برابر تجاوز روسیه تأکید کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک تحقیق مستقل از آنروا به ریاست وزیر خارجه سابق فرانسه، ادعاهای رژیم اسرائیل درباره این نهاد بین المللی را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقی مستقل از آنروا به ریاست «کاترین کولونا» وزیر خارجه سابق فرانسه، ادعاهای رژیم اسرائیل درباره این نهاد بین المللی را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه مجارستان گفت: آمریکا، سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و اتحادیه اروپا بر سر اینکه چه کسی می‌تواند تسلیحات بیشتری به اوکراین برساند، رقابت دارند و این امر درگیری با روسیه را تشدید و تهدید یک جنگ جهانی جدید را جدی‌تر خواهد کرد.