سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

کنگره آمریکا

کنگره آمریکا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مأموران گمرک ایران یک محموله کود شیمیایی ترانزیتی ساخت اسرائیل را توقیف کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

«ما در محاصره نیرو‌های نیابتی ایران هستیم. ما حق قانونی داریم که انتقام بگیریم؛ ما قورباغه در آب جوش نیستیم، ما ملتی از شیر‌ها هستیم و ما خاموش نمیمانیم. ما از آمریکا و دیگر شرکای خود که کنار ما بودند تشکر می‌کنیم. شورای امنیت باید ایران را محکوم کند.» نماینده اسرائیل در شورای امنیت مدعی شد: حمله دیشب ایران یه اسرائیل یک اقدامی بود که کل منطقه را می‌توانست به جنگ بکشاند. ایران به زودی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مقامات ارشد دولت آمریکا اظهارات وزیر امور خارجه ایران را رد کرده و گفت که واشنگتن از طریق سوئیس با ایران در ارتباط بود اما 72 ساعت پیش از این حمله اخطاری دریافت نکرده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویلیام برنز، رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا در تماسی تلفنی با ابراهیم کالین، مدیر سازمان اطلاعات ملی ترکیه درباره مذاکرات آتش بس در غزه نیز صحبت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی حمله‌های تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه اهدافی مشخص در فلسطین اشغالی، جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا در دیدار با قانون‌گذاران ارشد این کشور (سنا و مجلس نمایندگان) خواستار تصویب فوری بسته حمایتی از رژیم صهیونیستی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از حمله موشکی شامگاه گذشته ایران به اسرائیل را در ادامه مشاهده کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بلومبرگ گزارش داده عملیات‌های جنگی اوکراین در ماه‌های اخیر به سبب کمبود شدید مهمات، کاهش روحیه سربازان ارتش این کشور و بن‌بست در کنگره آمریکا بر سر تصویب کمک‌های جدید برای اوکراین تضعیف شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «بلومبرگ» گزارش داد که یک مقام ناشناس آمریکایی ارزیابی کرد که ارتش اوکراین ممکن است به زودی فروبپاشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی اظهارات سران ژاپن و فیلیپین در آمریکا که چین را بزرگترین چالش جهان نامیدند، پکن نمایندگان 2 کشور را فراخواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر سابق انگلیس در جریان یک سخنرانی در دانشگاه جورج تاون آمریکا هشدار داد که تصرف کی‌یف توسط روسیه فاجعه‌ای بزرگتر از ویتنام برای رهبری آمریکا در عرصه جهانی خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر ژاپن در جریان سخنرانی در جلسه مشترک کنگره از آمریکایی‌ها خواست از نقش کشورشان در عرصه جهانی حمایت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر ژاپن به قانونگذاران کنگره آمریکا گفت: جهان نیاز دارد که آمریکا به نقش خود ادامه دهد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری آمریکا از ایران درخواست کرد که به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه پاسخ ندهد.