سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

کنگره آمریکا

کنگره آمریکا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور لهستان در مصاحبه‌ای برای میزبانی کشورش از تسلیحات هسته‌ای در صورتی که ائتلاف ناتو در این باره تصمیم بگیرد، اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه پیش بینی کرد: ایالات متحده که بیش از پیش خود را غرق یک جنگ ترکیبی ضدروسی در اوکراین کرده است، مانند ویتنام و افغانستان دچار شکست بزرگ و تحقیر آمیز دیگری خواهد شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه ایران با اشاره به اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: اگر اقدام متجاوزانه دیگری صورت بگیرد پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی با خبرنگاران گفت: اگر اقدام متجاوزانه دیگری از هر مبدایی صورت بگیرد یا هر کسی کمکی به رژیم صهیونیستی کند ایران پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای صبح امروز (دوشنبه) از عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی و مجروح شدن 2 صهیونیست در این عملیات خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده دموکرات کنگره آمریکا از ایالت نیویورک روز یکشنبه (به وقت محلی) از تصویب طرح تامین مالی اسرائیل انتقاد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه به اتفاق آرا برنامه کمک‌های خارجی 95 میلیارد دلاری آمریکا را تصویب کرد. این کمک‌ها، شامل حدود 60 میلیارد دلار برای اوکراین، 14 میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی و مقدار کمتری برای تایوان و دیگر متحدان آمریکا در اقیانوس آرام خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: آمریکا با افزایش نقش خود در این جنگ همان شکست تحقیرآمیزی را تجربه خواهد کرد که در جنگ‌های افغانستان و ویتنام متحمل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چاد هم به جمع کشورهای آفریقایی پیوست که خواهان خروج نظامیان آمریکا از این کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهوری اوکراین از کنگره آمریکا به‌خاطر تصویب بسته کمکی 60.8 میلیارد دلاری تشکر و اعلام کرد که کی‌یف با دریافت کمک‌های جدید واشنگتن شانس پیروزی در جنگ خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری اوکراین گفت که کی‌یف با دریافت کمک‌های جدید واشنگتن شانس پیروزی در جنگ خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع آلمان از طرحی جدید با هدف تقویت سامانه‌های دفاع هوایی اوکراین خبر داد که قرار است با مشارکت کشورهای دیگر انجام شود.

وب‌گاه الف

سی‌ان‌ان تلاش دارد بایدن را نماد عقلانیت و تدبیر و درمقابل، نتانیاهو را نماد یک بازیگر افراطی نشان دهد، هرچند جزء دوم این گزاره صحیح است، اما در این معادله نباید کمترین تفاوتی میان دو سیاستمدار ارشد آمریکایی و صهیونیستی قائل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای رسمی به تصویب کمک 60 میلیارد دلاری آمریکا برای اوکراین واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با تصویب لایحه کمک نظامی 60 میلیارد دلاری برای اوکراین در کنگره آمریکا، یک منبع آگاه از شرط «ناتو» برای تخصیص کمک جدید به کی‌یف پرده برداشت!