دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

کنگره آمریکا

کنگره آمریکا

خبرگزاری تسنیم

سی ان ان تلاش دارد بایدن را نماد عفلانیت و تدبیر و درمقابل، نتانیاهو را نماد یک بازیگر افراطی نشان دهد. هر چند جزء دوم این گزاره صحیح است، اما در این معادله نباید کمترین تفاوتی میان دو سیاستمدار ارشد آمریکایی و صهیونیستی قائل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از یورونیوز، مجلس نمایندگان آمریکا دیروز بسته کمک خارجی 95 میلیارد دلاری برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کرد؛ اقدامی که بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی و مناقشه حزبی در کنگره آمریکا، واکنش‌هایی را به همراه داشته است. روند رای‌گیری و تصویب لایحه کمک 60 میلیارد دلاری برای اوکراین، ظرف چند دقیقه انجام شد؛ اتفاقی که بعد از چند ماه بلاتکلیفی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، ماریا زاخاووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به تصویب بسته 95 میلیارد دلاری کمک خارجی در مجلس نمایندگان آمریکا برای حمایت از کی‌یف، تل‌آویو و تایوان، گفت که این اقدام تنها به تشدید بحران‌های جهان منجر خواهد شد. زاخارووا دراین‌باره نوشت: کمک نظامی که آمریکا به اوکراین، اسراییل و تایوان تخصیص داده است، بحران‌های جهانی را تشدید...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنگره آمریکا به انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه به نفع اوکراین چراغ سبز نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین گفت، مسکو تصمیم بالقوه آمریکا در مصادره اموال روسیه به نفع اوکراین را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر اسرائیل به خبر تحریم یک گردان از ارتش اسرائیل توسط آمریکا واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست وزیر اسرائیل به خبر تحریم یک گردان از ارتش اسرائیل توسط آمریکا واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تشکیلات خودگردان فلسطین شنبه شب در بیانیه‌ای به تصویب کمک‌های نظامی ایالات متحده به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و اعلام کرد: حمایت امنیتی آمریکا تشدید تنشی خطرناک و چراغ سبزی برای اسرائیل است تا دایره جنگ در منطقه را گسترش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تشکیلات خودگردان فلسطین شنبه شب در بیانیه‌ای به تصویب کمک‌های نظامی ایالات متحده به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و اعلام کرد: حمایت امنیتی آمریکا تشدید تنشی خطرناک و چراغ سبزی برای اسرائیل است تا دایره جنگ در منطقه را گسترش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه بسته 26 میلیارد دلاری کمک نظامی به اسرائیل را تصویب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه بسته 26 میلیارد دلاری کمک نظامی به اسرائیل را تصویب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پایگاه خبری اکسیوس به نقل از سه مقام آمریکایی که نامشان را فاش نکرد، گفت: واشنگتن بزودی گردان" نتزا یهودا" وابسته به ارتش اسرائیل را به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری، تحریم می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه خبری اکسیوس به نقل از سه مقام آمریکایی که نامشان را فاش نکرد، گفت: واشنگتن بزودی گردان" نتزا یهودا" وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی را به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری، تحریم می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصر هشتم آوریل توافق پیشنهادی «اصول اساسی توافق چارچوب» را به جنبش حماس تحویل داد که بعدا مشخص شد این توافق پیشنهادی حاصل رایزنی‌های میان مقامات مصری با «ویلیام برنز» رئیس سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) است و اصلا طرف صهیونیستی آن را تایید نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزرای خارجه ایران و عمان بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات اسرائیل، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجلس نمایندگان آمریکا کمک چند ده میلیارد دلاری به اوکراین که برای مدتی در این مجلس سرگردان مانده بود، در نهایت به تصویب رساند.