سه‌شنبه 3 مهر 1403

کوتاه از مناطق پایتخت | لزوم ارتقای کیفی پیمانکاران شهرداری

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
کوتاه از مناطق پایتخت | لزوم ارتقای کیفی پیمانکاران شهرداری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 گفت: در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی و تسهیل در انجام سفرهای درون شهری و لزوم تکریم رانندگان تاکسی و تامین دسترسی ایمن شهروندان به سیستم حمل و نقل تاکسی در ابتدای خیابان آزادی، عملیات احداث سرپناه و مسقف سازی پایانه تاکسیرانی آزادی جهت استقرار و ساماندهی 3 خط تاکسی (آزادی - امام حسین (ع) و (آزادی - هفت تیر) و (آزادی - امام خمینی) با ناوگانی مشتمل بر 120 دستگاه تاکسی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 9 اجرایی می شود.

وی افزود: این پروژه در ادامه اجرای فاز یک طرح اصلاح هندسی این محدوده به مساحت 300 متر مربع انجام و در قالب آن نسبت به مسقف سازی 180 مترمربع از پایانه مذکور انجام می شود.

شهردار منطقه 9 عنوان کرد: با نصب سیستم روشنایی، مبلمان متناسب و تجهیزات ترافیکی، عملیات اجرایی مسقف سازی پایانه تاکسیرانی آزادی در مرداد ماه سال جاری آغاز و با توجه برنامه ریزی های انجام شده در دهه فجر انقلاب اسلامی آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

رنگ آمیزی 6 هزار متر از جداول

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه 14 با اشاره به بزرگراه شهید محلاتی به عنوان یکی از محورهای مهم عبوری که امکان دسترسی شرق به غرب منطقه و مناطق همجوار راه فراهم می سازد، گفت: به منظور آراستگی و افزایش نظم ترافیکی بیش از 6هزار متر طول از جداره ها و جداول این محور عبوری رنگ آمیزی شد.

سالار ی پور با اشاره به رنگ آمیزی جداول 4 طرف بزرگراه شهید محلاتی، تقاطع ابوذر به محلاتی، تقاطع نبرد به محلاتی، تقاطع امام علی (ع) به محلاتی تقاطع بسیج به محلاتی افزود: این عملیات با توجه به گرم تر شدن هوا و قرار گیری بوستان ها و فضاهای سبز در حاشیه این بزرگراه در روزهای پیش رو نیز ادامه دارد.

شهردار منطقه 14 در پایان با تاکید بر اینکه اجرای عملیات رنگ آمیزی جداول توجه به کیفیت و عمر و ماندگاری آن از اهمیت بالایی قرار دارد، یادآور شد: به منظور بهبود کیفیت زندگی شهروندان و علاوه بر رنگ آمیزی جداول و المان‌های ترافیکی، شست و شو و رفع مشکلات ترافیکی و عمرانی این بزرگراه نیز مستمر انجام خواهد شد.

ارتقای کیفی پیمانکاران منطقه 9

سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 با اعلام این خبر گفت: با توجه به فعالیت مستمر پیمانکاران در حوزه های مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی در سطح منطقه یکی از موضوعات مهم در ارزیابی آنها شاخص های محیط زیستی می باشد. در همین راستا معاونت خدمات شهری منطقه 9 همزمان با آغاز سال جدید بازدیدهای خود را ازعملکرد محیط زیستی پیمانکاران سطح منطقه آغاز نموده است.

شهردار منطقه 9 افزود: این ارزیابی و بازدیدها در جهت کنترل جنبه های محیط زیستی و بهبود عملکرد پیمانکاران فعال در منطقه 9 است که علاوه بر شناسایی عدم انطباق با استاندادرها و ضوابط، به حوزه‌های مربوطه جهت رفع اعلام می‌شود.

مرتضوی با تاکید بر اهمیت مباحث محیط زیستی بیان کرد: در تلاشیم با استمرار این بازدیدها و همکاری متقابل بین حوزه ها و پیمانکاران شاهد مرتفع نمودن نواقص موجود و ارتقاء کیفیت عملکرد محیط زیستی منطقه 9 باشیم.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

شهرداری تهران

پایتخت تاکسیرانی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
کوتاه از مناطق پایتخت | لزوم ارتقای کیفی پیمانکاران شهرداری 2
کوتاه از مناطق پایتخت | لزوم ارتقای کیفی پیمانکاران شهرداری 3
کوتاه از مناطق پایتخت | لزوم ارتقای کیفی پیمانکاران شهرداری 4
کوتاه از مناطق پایتخت | لزوم ارتقای کیفی پیمانکاران شهرداری 5