پنج‌شنبه 3 آبان 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اینکه گردشگری در دولت چهاردهم چه جایگاهی به‌دست خواهد آورد و سیاستگذاران جدید در این حوزه چگونه در جهت بازیابی و بهبود و در نهایت توسعه این صنعتی که در چندسال اخیر با بحران‌های عظیم و رکود بسیاری همراه بوده است، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی خواهند کرد، به نگاه متولی جدید به گردشگری باز می‌گردد و صنعت گردشگری فقط در صورتی می‌تواند با تحولی اساسی و تغییراتی جدی و رو به رشد و توسعه همراه شود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تقریبا هفت سال از اجرای طرح رجیستری تلفن‌های همراه در ایران می‌گذرد و حالا این طرح به دلیل ممنوعیت واردات و عدم رجیستری گوشی‌های آی‌فون 14 به بالا که به ورود این کالاها به کشور از طریق قاچاق منجر شده، در معرض شکست قرار گرفته است. فعالان بازار موبایل معتقدند که طرح رجیستری یکی از سیاست‌های مفید دولت برای سامان‌دهی این بازار بوده است، اما تداوم ممنوعیت واردات آی‌فون و محدودیت‌های ارزی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که یک شهروند ایرانی - آمریکایی را به اتهام نقض تحریم‌ها بازداشت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت لیر ترکیه در جریان معاملات امروز بازار افزایشی شد و به 1850 رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

دادگستری استان اصفهان در پی انتشار خبر مجازات یک زوج فعال بخش گردشگری ساکن روستای مصر از توابع شهرستان خور و بیابانک به اتهام نگهداری گربه، برای روشن‌شدن افکار عمومی آگهی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز امروز شاهد نوسان مثبت قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است و درهم امارات هم در محدوده 17262 تومان قرار گرفت تا افزایش 114 تومانی داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

حبیب‌الله آیت‌اللهی، هنرمند نقاش، طراح و معمار ایرانی و پژوهشگر در حوزه تجسمی، در تاریخ 17 مهر در خارج از کشور فوت کرد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از بررسی طرح تحولی پهنه جنوبی تهران تا ماه آینده و جابه‌جایی ترمینال جنوب با اجرای این طرح خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزبه کردونی با جکم وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان «مشاور وزیر و سرپرست اداره‌کل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل» منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

رییس دانشگاه اچ‌اس‌ای HSE روسیه طی اظهاراتی در پارلمان این کشور تأکید کرد که تحریم‌های غرب علیه مسکو که در پی درگیری‌های نظامی با اوکراین اعمال شده‌اند، باعث تقویت اقتصاد روسیه شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حکم وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، روزبه کردونی به عنوان «مشاور وزیر و سرپرست اداره‌کل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل» منصوب شد.

خبرگزاری مهر

طی حکمی از سوی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، روزبه کردونی به عنوان «مشاور وزیر و سرپرست اداره‌کل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل» منصوب شد.

خبرگزاری مهر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری تبدیل به جریان اقتصادی شود، گفت: تقویت ناوگان اتوبوس‌های دو طبقه و توسعه گردشگری در محورهای مختلف تهران باید یک اولویت باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گسترش پروژه مترو در مجاورت حافظیه شیراز تا انجام بررسی‌های کارشناسی با دستور مستقیم وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی متوقف شد.