جمعه 31 فروردین 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 13 تهران از آغاز نصب تله‌های فرمونی در راستای مدیریت آفت پوستخوار درختان کاج در بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفرهای هوایی چین در سال نو چینی رکورد جدیدی را ثبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بمب افکن B-52، که به طور رسمی به عنوان بوئینگ «B-52 Stratofortress» شناخته می‌شود، اخیرا توسط برخی از تماشاگران خوش‌شانس دیده شده‌است.

وب‌گاه الف

معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: برخی از طرح‌ها تا زمانی که مشکل حقوقی دارند نباید در سفر رئیس‌جمهور انجام می‌شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک شخصیت عراقی گفت: تنها توقف سفرهای هوایی ضرری بالغ بر یک میلیارد دلار برای اسرائیل به بار آورد و اگر خسارت‌های مادی را در کنار آسیب های روحی و روانی بگذاریم، این آسیب‌ها فراتر از تصور است.

وب‌گاه الف

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: به مناسبت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی روز پنجشنبه 30 فروردین ماه از سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید رونمایی خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از محدودیت پروازی به برخی از فرودگاههای کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

67 فیلم مستند و 12 نماهنگ در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی فرصت دریافت جایزه دارند.

وب‌گاه عصر ایران

خطوط هوایی چین در سه ماهه اول سال، در بحبوحه تلاش‌های دولت چین برای تقویت بخش گردشگری این کشور و تقاضای شدید برای تعطیلات در خانه، رکوردی بی‌سابقه ثبت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از محدودیت پروازی به برخی از فرودگاههای کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر اجرایی انجمن مجریان تورهای مسافرتی روسیه (ATOR) طی اظهاراتی اعلام کرد که ترافیک هوایی دبی ممکن است از عصر روز چهارشنبه دوباره به ظرفیت کامل خود برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهرداری طالبان با انتشار عکسی از غرفه مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای نوشت پس از سلطه این گروه بر افغانستان، این نخستین نمایشگاه محصولات داخلی در شهر چاریکار است. شهرداری طالبان با انتشار عکسی از غرفه مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای نوشت پس از سلطه این گروه بر افغانستان، این نخستین نمایشگاه محصولات داخلی در شهر چاریکار است. به گزارش عرشه آنلاین، طالبان در نمایشگاه سه روزه محصولات داخلی افغانستان...

وب‌گاه گسترش

عزت‌الله ضرغامی، درباره افزایش عوارض خروج از کشور در لایحه بودجه 1403، اظهار کرد که آنها پیشنهاد داده‌اند که 30 درصد از درآمد حاصل از خروج مسافران برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری بهره‌برداری شود.

وب‌گاه گسترش

مبلغ 350 میلیارد تومان، که در لایحه اقتصادی سال 1403 برای ردیف بودجه زیارت درنظر گرفته شده است، در مقایسه با سال قبل 250 درصد افزایش داشته است. اما اگر آن را با زمان تولد این ردیف بودجه در سال 88 و احیای دوباره آن در سال 1401 مقایسه کنیم، 75 درصد به آن اضافه شده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواپیمایی کشوری از محدودیت پروازی به برخی از فرودگاههای کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله دبی خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون امور بانوان رئیس‌جمهوری درباره صدور کارت ملی و شناسنامه با نام مادران گفت: با توجه به اینکه قرار است در کارت‌های جدید صرفاً کدملی قید شود و نام پدر و مادر دیگر ثبت نمی‌شود، مسئله قید شدن نام مادران نیز دیگر موضوعیتی ندارد.