سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه فرارو

سرپرست مجموعه حافظیه درباره تذکر یکی از نیرو‌های مراقبتی مجموعه حافظیه به شعرخوانی کودکی بر سر مقبره حافظ توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: مجموعه تاریخی «ریسباف» برای احیاء و عملیات نجات بخشی در اختیار شهرداری اصفهان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از واردات و اورهال 92 فروند هواپیما و هلی‌کوپتر از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: فردا سوم اردیبهشت ماه اولین گروه از حجاج عمره کشور از فرودگاه مشهد و امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها گفت: فردا سوم اردیبهشت ماه اولین گروه از حجاج عمره کشور از فرودگاه مشهد و امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک فعال حوزه گردشگری ادبی گفت: نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یک رویداد بزرگ و جذاب برای توسعه گردشگری ادبی نیاز به استراتژی و برنامه‌های بلند مدت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با پایان فصل پنجم از سریال «نون خ» بخش‌هایی از پشت صحنه این سریال به روی آنتن شبکه اول خواهد رفت. همزمان با پایان فصل پنجم از سریال «نون خ» بخش‌هایی از پشت صحنه این سریال به روی آنتن شبکه اول خواهد رفت. مجموعه طنز «نون خ 5» در 24 قسمت به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی از 15 فروردین ماه امسال به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پخش این سریال تا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی «آیین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان صنایع‌دستی، هنر‌های سنتی و میراث‌داران تمدنی» را برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی نسبت هزینه‌های تفریح و سرگرمی به هزینه کل در سبد مصرفی خانوار‌های شهری نشان می‌دهد طی سال‌های گذشته هزینه‌های تفریح و سرگرمی با کاهش قابل توجهی روبه رو بوده، به طوری که سهم هزینه‌های مربوط به تفریح و سفر از 0.71 درصد سال 1390 به 0.38 درصد در سال 1400 رسیده است. در سال 1400، از جامعه 26 میلیون و 302 هزار نفری خانوار کشور، حدود 70 درصد از آنان در سال 1400 سفر نرفته و تنها هفت میلیون...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در مراسم تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه مبارک رمضان، برنامه‌سازان و مجریان حاضر به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون حقوقی مجلس سازمان اداری و استخدامی و نایب‌رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اول اردیبهشت ماه در برنامه تهران 20 حضور پیدا کردند تا در مورد چرایی تعطیلی پنجشنبه‌ها گفت و گو کنند.

وب‌گاه الف

روز گذشته خبر اعطای مجوز خرید جت شخصی در رسانه ها خبر ساز شد؛ این مساله در حالی مطرح است که با توجه به قیمت بلیت هواپیما هم اکنون قشر مرفه جامعه از هواپیما استفاده می کنند.

وب‌گاه گسترش

محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، اعلام کرد که خرید و فروش هواپیماهای جت 7 نفره برای عموم آزاد است. او افزود: "در حال حاضر، بسیاری از مردم از این فضا استفاده می‌کنند و تاجرها، برخی از مسئولان، تیم‌های ورزشی و تیم‌های اقتصادی نیز به عنوان مشتریان جت‌های خصوصی حضور دارند."

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رادیو فرهنگ بیست و هشت ساله شد؛ با نگاهی به کارنامه این شبکه رادیویی در یک سال گذشته به دست پر آن در تولید و پخش برنامه‌های متنوع می‌پردازیم.

وب‌گاه گسترش

وزیر گردشگری سوریه اعلام کرد که از 10 روز دیگر، سفر به سوریه با استفاده از خدمات الکترونیکی ویزا امکان‌پذیر خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی اعلام کرد: سال گذشته بیش از 360 میلیون دلار محصولات کشاورزی از این استان به بیش از 35 کشور جهان صادر شد.