پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دومین روز کاری سال 1403 در حالی برای بازار ارز تهران سپری شد که طعم صعودی آغاز سال جدید چندان به مذاق لیر ترکیه خوش نیامد تا قیمت آن نسبت به روز یکشنبه افت 20 تومانی را تجربه کرده و به 1925 تومان برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چند روز قبل در گروهی بحث مسافرین نوروزی شد و چند نفر از عزیزان گفتند که مسافر کجا بره و کجا ببریم جایی نیست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاخ‌های سعدآباد و گلستان را پربازدیدترین مکان‌های تاریخی تهران از ابتدای نوروز اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در پایان معاملات بازار ارز تهران قیمت لیر ترکیه و دینار عراق شیب نزولی را تجربه کردند و ریال عمان هم 160,010 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

وب‌گاه فرارو

پس از انتشار این خبر و واکنش‌های فعالان و دغدغه‌مندان محیط‌زیست به این اتفاق، در روز چهارم فروردین دادستان مازندران از این محل بازدید کرد. او اعلام کرد این عملیات با چشم‌پوشی و کوتاهی برخی مدیران منابع طبیعی این استان انجام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایران و طالبان برای آموزش زبان فارسی به تجار پشتو زبان افغانستانی توافق کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای یه بار هم که شده حالا که تعطیلاته و زمانش رو داری بیا و به جای رد شدن از جاده چالوس خودش رو بگرد و لذت ببر. در این بخش 9 لوکیشن جذاب از چالوس رو بهتون معرفی کردم. برای یه بار هم که شده حالا که تعطیلاته و زمانش رو داری بیا و به جای رد شدن از جاده چالوس خودش رو بگرد و لذت ببر. در این بخش 9 لوکیشن جذاب از چالوس رو بهتون معرفی کردم. به گزارش عرشه آنلاین، جاده چالوس از اول تا آخرش پر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون صنایع دستی گفت: جلالی ادامه داد: صنایع‌دستی همواره در کنار مناسک و مناسبت‌های مذهبی، دینی و قرآنی قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهمن ماه سال گذشته بود که بانک مرکزی در بخشنامه‌ای مصوبه شورای پول و اعتبار درباره اصلاح نرخ سود سپرده و تسهیلات را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. به این ترتیب حداکثر نرخ سود بانکی به 22.5 درصد برای سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت با سررسید سه ساله افزایش یافت. حداکثر نرخ سود بانکی در سال 1402 هم 22.5 درصد باقی ماند؛ هرچند مقرر شد بانک‌ها برای تامین سرمایه در گردش طرح‌های با بازدهی، با انتشار...

وب‌گاه فرارو

از فردا (7 فروردین) تا روز پنج‌شنبه (9 فروردین) پدیده غالب به ویژه در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات وزش باد شدید مورد انتظار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ایرنا_در روزهای منتهی به نوروز، عوامل مجموعه گردشگری الیمالات برای ساخت جاده و پارکینگ، 4 هزار اصله درخت جنگل‌های هیرکانی مازندران را از ریشه درآوردند. اتفاقی که به گفته دادستان مازندران با چشم‌پوشی برخی مدیران منابع طبیعی این استان رخ داده است. به دنبال انتشار این خبر و واکنش‌ها به آن، برای پیمانکار پروژه و همچنین مدیران متخلف، پرونده قضایی تشکیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اداره کل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی اعلام کرد: از 24 اسفند گذشته تا 5 فروردین امسال، 2 میلیون و 787 هزار و 200 نفر بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی بازدید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی امروز در تهران نیز کاهش محسوس دما و از فردا افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اداره کل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: از 24 اسفند گذشته تا 5 فروردین امسال، 2 میلیون و 787 هزار و 200 نفر بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی بازدید کردند و میزان بازدیدکنندگان از اماکن تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی یک میلیون و 846 هزار و 592 نفر بوده است.