چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

گفت و شنود / مال خودش نیست!

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
گفت و شنود / مال خودش نیست!

گفت: در دومین سالگرد ریاست جمهوری رئیسی، مدعیان اصلاحات و صدای آمریکا و بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال و منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و بهایی‌ها در اقدامی هماهنگر، حمله گسترده‌ای را به دولت آغاز کرده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: در دومین سالگرد ریاست جمهوری آقای رئیسی، مدعیان اصلاحات و صدای آمریکا و بی‌بی‌سی فارسی و ایران اینترنشنال و منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و بهایی‌ها در اقدامی هماهنگ و شبیه یکدیگر، حمله گسترده‌ای را به دولت آغاز کرده‌اند.

گفتم: حتماً می‌گویند چرا 480 هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشته است! و یا چرا 150 هزار میلیارد تومان بدهی اوراق قرضه به بار آورده است! و یا چرا 18 میلیارد دلار ارز کشور و 60 تن طلا را برباد داده است! ویا چرا هزاران کارخانه و مرکز تولید را به تعطیلی کشانده است! چرا قیمت مسکن را 7 برابر کرده است! و یا چرا به جای لغو تحریم‌ها، آنها را دو برابر کرده است! و یا...

گفت: ای عوام! همه این بلاها را که دولت قبل بر سر ملت آوار کرده است.

گفتم: آدم بی‌سوادی که به آثار مرحوم آل‌احمد حسادت می‌کرد برای فرونشاندن آتش کینه و حسادت خود در محفلی می‌گفت؛ مگر این آل‌احمد کیست که این‌همه از او تعریف می‌کنند. او غیر از کتاب «‌پیرمرد و دریا» چه اثر دیگری داشت؟! به او گفتند؛ بی‌سواد! پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی است و نه جلال آل‌احمد و یارو با پررویی گفت؛ بفرما! این یک کتاب هم مال خودش نیست و ارنست همینگوی برای او نوشته است!