شنبه 29 اردیبهشت 1403

گلاب آدینه

گلاب آدینه

خبرگزاری میزان

بازیگر «دردسر‌های عظیم» گفت: اکران فیلم «شهر گربه‌ها» را در چرخه سینما دارم، به دلیل نوع سبک و سیاق خود و ارتباطی که به صورت چند سویه با کودک و حتی والدین ایجاد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منیژه افشاری، همسر جلیل فرجاد و مادر مارال و مونا فرجاد درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیژه افشاری، همسر جلیل فرجاد و مادر مونا و مارال فرجاد درگذشت.

خبرگزاری ایسنا

یکی دو سال گذشته برای محمد ساربان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون سال‌های سختی بود. او دچار بیماری بود و باید دوران مراقبت و نقاهت را می‌گذارند ولی خوشبختانه این روزها حال و احوالش خوب است و امید دارد که سال آینده در تئاتر روی صحنه برود.

وب‌گاه عصر ایران

لحظه انتخاب نورا هاشمی و شکر گذاری مادرش گلاب آدینه در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر در تالار وحدت را ببینید.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیات داوران چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نامزدهای بخش مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای را معرفی کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اجرا بر اساسِ خوانش بومی و اقتباس بر محور فرهنگ کهن آیینی و نمایشی ایران از نمایشنامه هملتِ شکسپیر، روشن شدن اطراف تماشاخانه ایرانشهر بعد از سه شب و پایان تراژدی تونل وحشت این سالن از جمله حواشی پنجمین روز جشنواره تئاتر فجر به شمار بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روز گذشته، پس از حدود دو ماه اجرای نمایش «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه خاتمه یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «خانه سیاه است» با موضوع آثار، اشعار و زندگی فروغ فرخزاد به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر از اول اسفندماه سال جاری در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا

نمایش «خانه سیاه است» به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر از روز اول اسفند ماه سال جاری در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرارمی گیرد.

خبرگزاری ایسنا

چهلمین جشنواره تئاتر فجر دومین روز برگزاری خود را هم به آرامی سپری کرد. در این روز گلاب آدینه با تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر خداحافظی کرد و سفیر ارمنستان هم به تماشای نمایش کشورش نشست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با گرم شدن تنور اجراهای آثار نمایشی؛ در دومین روز از چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، هنرمندان تئاتر 21 اثر نمایشی را در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و دیگرگونه‌های به مخاطبان ارائه می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روز اول جشنواره تئاتر فجر در حالی با استقبال خیره کننده مخاطبان سپری شد که خروج نمایش «اتاق» از جشنواره به دلیل ابتلای تعدادی از عوامل آن به کرونا، وجود ایستگاه تست و تزریق واکسن و آرامش دلگرم‌کننده اطراف محوطه تئاترشهر به دور از هیاهوی دستفروشان از حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن آن بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز اول جشنواره تئاتر فجر، تئاتر شهر میزبان نمایش «احتمالات»، «لاوستوری» و «بانوی محبوب من» بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با نخستین روز اجراهای نمایشی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، 17 اثر نمایش در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و دیگرگونه‌های اجرایی به استقبال مخاطبان خواهند رفت.