شنبه 29 اردیبهشت 1403

گلاب آدینه

گلاب آدینه

وب‌گاه مشرق نیوز

124 داور عضو آکادمی و 12 داور مهمان دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

124 داور عضو آکادمی و 12 داور مهمانِ دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 124 داور عضو آکادمی و 12 داور میهمان دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی نصیریان در هفدهمین شب بازیگر از حال و احوال فعلی مردم ابراز ناراحتی کرد و گفت: وقتی حال مردم، خوش نیست، نباید جشن بگیریم.

وب‌گاه عصر ایران

می توانستیم به جای اجرای موسیقی، با هم حرف بزنیم. می توانستیم در این شب که شب بازیگر است، درباره بازیگری صحبت کنیم که چرا بعد از کار معدن، سخت ترین کار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی نصیریان در هفدهمین شب بازیگر از حال و احوال فعلی مردم ابراز ناراحتی کرد و گفت: وقتی حال مردم، خوش نیست، نباید جشن بگیریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: علی نصیریان در هفدهمین «شب بازیگر» از حال و احوال فعلی مردم ابراز ناراحتی کرد و گفت: «وقتی حال مردم، خوش نیست، نباید جشن بگیریم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «شال آبی» بیان کرد که قصد دارد با فرهاد مجیدی برای ایفای نقش در این فیلم مذاکره کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر ورزشی نوشت: داوود توحیدپرست تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «شال آبی» بیان کرد که قصد دارد با فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال برای ایفای نقش در این فیلم مذاکره کند؛ او نقش خودش را در قصه بازی خواهد کرد.

خبرگزاری مهر

داوود توحیدپرست تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «شال آبی» بیان کرد که قصد دارد با فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال برای ایفای نقش در این فیلم مذاکره کند؛ او نقش خودش را در قصه بازی خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در میان بسیاری از هنرمندان که ازدواج سینمایی داشته اند برخی از بازیگران در ازدواج مجدد خود نیز با بازیگران سینما و تلویزیون پیمان زناشویی بسته اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رامبد جوان گفت که در سریال «خانه سبز»، ابتدا قرار بوده است مهدی هاشمی و گلاب آدینه، نقشِ زوج اصلی این مجموعه تلویزیونی را بازی کنند که در ادامه، خسرو شکیبایی و مهرانه مهین‌ترابی، جای آن‌ها را گرفته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رامبد جوان در یک گفت‌وگوی اینترنتی، از این خبر داد که در سریال «خانه سبز»، ابتدا قرار بوده است مهدی هاشمی و گلاب آدینه، نقشِ زوج اصلی این مجموعه تلویزیونی را بازی کنند که در ادامه، خسرو شکیبایی و مهرانه مهین‌ترابی، جای آن‌ها را گرفته‌اند.

خبرگزاری ایسنا

تلویزیون برای هفتمین روز از تعطیلات نوروزی 18 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است که امروز، یکشنبه از شبکه های مختلف سیما به روی آنتن می برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: بازیگر «دردسرهای عظیم» گفت: اکران فیلم «شهر گربه‌ها» را در چرخه سینما دارم، به دلیل نوع سبک و سیاق خود و ارتباطی که به صورت چند سویه با کودک و حتی والدین ایجاد کرده است.