شنبه 15 اردیبهشت 1403

گلاب آدینه

گلاب آدینه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در دهه 60 با پایان یافتن جنگ تحمیلی، روند تولید آثار سینمایی افزایش یافت و فیلم و سریال‌هایی به میدان آمدند که در بین تماشاچیان بسیار محبوب شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون تعطیلات آخر هفته و به مناسبت اربعین حسینی 46 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهای پایانی هفته که منتهی به اربعین سید و سالار شهیدان (ع) است، با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید. تاثیر مارکو، خداحافظ پسرم و پای پرواز من، 3 فیلم جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.

وب‌گاه الف

تلویزیون تعطیلات آخر هفته و به مناسبت اربعین حسینی 46 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر هفته و روز اربعین حضرت سیدالشهدا (ع)، فیلم‌های ایرانی و خارجی تدارک دیده که از مهمترین آنها می‌توان به «اربعین»، «روز عزیز» و «صحرای کربلا» اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم دهمین سالگرد تاسیس موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور پرشور هنرمندان پیشکسوت و مسئولان فرهنگی و هنری برگزار و در نهایت کیک این مراسم به دست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برش خورد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گلاب آدینه بعد از دو تجربه کارگردانی نمایش‌های «سلطان مار» و «مرگ یزدگرد» به قلم بهرام بیضایی اثر دیگری با عنوان «پرده خانه» به صحنه تئاتر می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گلاب آدینه نمایش «پرده خانه» نوشته بهرام بیضایی را روی صحنه می آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تلویزیون برای آخر هفته 37 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است که از شبکه های سیما به روی آنتن می برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهای پایانی هفته با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید. سرباز چرین، مردک شکست ناپذیر، قهرمان، هرج و مرج فضایی 2: میراثی نو و بانکداران 5 فیلم جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می شوند.

خبرگزاری تسنیم

در روزهای پایانی هفته فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی، فیلم‌های جدیدی همچون «سرباز چرین»، «مردک شکست ناپذیر»، «قهرمان»، «هرج و مرج فضایی 2: میراثی نو» و «بانکداران» روی آنتن می‌روند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کوروش تهامی، بازیگر تئاتر معتقد است یکی از دلایلی که تئاتر دیگر مانند گذشته نیست عدم فعالیت اساتیدی چون بهرام بیضایی از در این عرصه است.

وب‌گاه گسترش

سیما تیرانداز، بازیگر مطرح و بی‌حاشیه ایرانی در اینستاگرامش عکسی را از خود با موهای از ته تراشیده منتشر کرد که باعث شوکه شدن همه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهناز جعفری تولد 48 سالگی خود را در لوکیشنی عجیب جشن گرفت.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های سیما برای دو روز آخر هفته، در کنارِ نوستالژی‌هایی مثلِ «بازگشت پرستوها» و «فرستاده»، فیلم‌های جدیدی را تدارک دیده است.