شنبه 15 اردیبهشت 1403

گلاب آدینه

گلاب آدینه

وب‌گاه خبر آنلاین

در روزهای پایانی این هفته با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهای پایانی این هفته با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما همراه باشید.

وب‌گاه الف

«عصر روز دهم»، «گوشواره‌های گلی»، «از نو بساز» و «سربازان کوچک» از جمله فیلم‌های سینمایی هستند که در دو روز آینده از تلویزیون پخش می‌شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

مهنوش صادقی زن دوم مهدی هاشمی است که هربار با انتشار تصاویر خود با همسرش مورد عنایت کاربران قرار می گیرد و این بار هم با عکس جدیدش چنین شد.

وب‌گاه الف

در شب عید غدیر، اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل به دبیری شهاب حسینی برگزار شد. جشنی که رسالت آن، حمایت از سینمای مستقل و بالاخص فیلم کوتاه است. اتفاقی که در نخستین گام، شامل فیلم‌های کوتاه شد اما در آینده قرار است فیلم‌های بلند سینمایی را در بر بگیرد و ابعاد بیشتری پیدا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: اسامی نامزدهای اولین جشن فیلم کوتاه اندیشکده مستقل به دبیری شهاب حسینی اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات داوران نخستین دوره جشن اندیشکده مستقل متشکل از کیانوش عیاری، محمود کلاری، گلاب آدینه، بهرام دهقانی و محمد داودی پس از بررسی 40 فیلم راه یافته به بخش مسابقه، اسامی نامزدهای این جشن را در 10 بخش اعلام کردند.

وب‌گاه منیبان

هنرمندان پیشکسوت چهارمین دُز واکسن کرونای خود را در محل موسسه هنرمندان پیشکسوت دریافت کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

بسیاری از زوج ها تصمیم می گیرند صاحب فرزند نشوند و البته هر کدام دلایل خود را برای این تصمیم دارند. برخی از زوج های بازیگر ایرانی هم چنین انتخابی داشته اند. در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: پانته‌آ بهرام جدید ترین بازیگر نمایش «معرکه در معرکه» به کارگردانی سیاوش طهمورث شد.

خبرگزاری دانا

پانته‌آ بهرام در نمایش «معرکه در معرکه» سیاوش طهمورث که قرار است نیمه مرداد سال جاری روی صحنه برود، به ایفای نقش می‌پردازد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بهناز جعفری بازیگر زن ایرانی تصویری از سگ بامزه خود در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون این هفته بیش از 30 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن برای پخش از شبکه‌های سیما آماده کرده است که به روی آنتن می‌برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «زرد قناری»، «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «در جستجوی خواستگار»، «تاکسی پلیس»، «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک ترند» و سه فیلم تازه «گروه امداد»، «پسر ربوده شده» و «میناماتا» از جمله فیلم‌های ایرانی آخر هفته تلویزیون در روزهای پایانی بهار هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتشار تصویری از سیما تیرانداز با موهای کوتاه در کنار گلها با واکنش‌های بسیاری مواجه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

4 هزار و 200 هنرمند و سینماگر با پیوستن به یک کارزار، از رئیس‌جمهور درخواست کردند مدیریت شبکه نمایش خانگی از دست صداوسیما خارج شود.