شنبه 15 اردیبهشت 1403

گلاب آدینه

گلاب آدینه

وب‌گاه خبر آنلاین

صبا نوشت: نمایش «پرده خانه» به کارگردانی گلاب آدینه سه روز تعطیل و از جمعه اجراهای خود را مجدد آغاز خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها نمایش «پرده خانه» به کارگردانی گلاب آدینه در پردیس تئاتر شهرزاد در حال اجراست. حواشی این نمایش قبل از شروع اجراها، آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گلاب آدینه بازیگر با سابقه سینما و تئاتر در گفت و گو با ایسنا درباره واکنش‌ها به اجرای نمایش «پرده‌خانه» در شرایط فعلی گفت: «این روزها بی‌شمار نظرات فحش و ناسزا و تهدید دریافت می‌کنم و این موضوع را قدری نگران‌کننده می‌دانم. در پاسخ به این نظرات نوشته‌ام، عزیزان من شروع نارضایتی‌های مردم اصلا به دلیل همین بایدها و نبایدها بوده است. حرکت مردم از اعتراض...

وب‌گاه 55 آنلاین

گلاب آدینه گفت در این مدت بعضی برای من قاطعانه حکم کرده‌اند این تئاتر نباید اجرا شود.

وب‌گاه عصر ایران

چرا گلاب آدینه این نمایشنامه را این‌چنین دوست دارد؟ او این متن را شاهکاری نمایشی می‌داند و در توضیح این نکته چنین می‌گوید: «نمایشی بودن آثار ایشان، بسیار جذاب است و جهان نمایش را به صورتی کامل در آثارشان می‌توان یافت.»

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حقیقت این است که گلاب آدینه از 28 سال پیش، چشمش پی نمایشنامه «پرده‌خانه» بود. او اول‌بار از همان زمان برای اجرای این نمایشنامه دست به کار شد ولی آن اجرا ممکن نشد تا به امروز رسید. حالا آدینه بعد از این همه سال این نمایشنامه را روی صحنه برده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: موزه سینما به بهانه سالروز 69 سالگی گلاب آدینه، بخشی از فیلم سینمایی «مهمان مامان» را منتشر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

تئاتر کشور در چند ساله اخیر روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت. همه‌گیری ویروس کرونا تماشاخانه‌های کشور را به تعطیلی کشاند، اما هر چه که گذشت، وضعیت بهتر شد و دوباره شور و نشاط به سالن های نمایش برگشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون پنجشنبه و جمعه این هفته مصادف با ولادت امام حسن عسکری (ع) و روز دانش آموز 32 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن پخش خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای دو روز آخر هفته همزمان با میلاد امام حسن عسکری و روز دانش‌آموز با مضمون استکبار جهانی، تنوعی از فیلم‌ها درنظر گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی حبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم سینمایی «یدو» ساخته مهدی جعفری و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، روز‌های 12 و 13 آبان در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته می‌شود. این فیلم بر اساس داستان «زخم شیر» اثر صمد طاهری و با فیلمنامه‌ای از مهدی جعفری و مهین عباس‌زاده، تولید...

خبرگزاری دانا

سه فیلم سینمایی «یدو»، «آقای مدیر» و «پندار» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با روز دانش‌آموز به صورت آنلاین و رایگان اکران می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سه فیلم سینمایی «یدو»، «آقای مدیر» و «پندار» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با روز دانش‌آموز به صورت آنلاین و رایگان اکران می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سه فیلم سینمایی از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با روز دانش‌آموز به صورت آنلاین و رایگان اکران می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیگر پیشکسوت تلویزیون گفت: دیگر حوصله بازیگری ندارم، پیشنهاداتی همیشه هستند اما باید توان حضور در پروژه ها را از لحاظ روحی داشته باشم که اینطور نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: پردیس تئاتر شهرزاد میزبان 11 نمایش در آبان ماه 1401 می‌شود.