جمعه 31 فروردین 1403

گلایه مالک باشگاه شهید شاملی کازرون از مسئولین فارس

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
گلایه مالک باشگاه شهید شاملی کازرون از مسئولین فارس

شیراز - مالک باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی کازرون از خلف وعده های مسئولین استان فارس نسبت به این تیم هندبال و ناتوانی در خصوص تیم داری در استان خبر داد.

شیراز - مالک باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی کازرون از خلف وعده های مسئولین استان فارس نسبت به این تیم هندبال و ناتوانی در خصوص تیم داری در استان خبر داد.

مهرتاش شاملی در گفتگو با مهر اظهار داشت: با قول و وعده‌هایی که مسئولان کازرون در انتهای سال گذشته به ما دادند به مسابقات آسیایی اعزام شدیم و امسال نیز سعی کردیم تیم خوبی را ببندیم و اطمینان دارم این تیم امسال نیز مدعی قهرمانی است و البته در بخش بانوان باتوجه به بومی گرایی، انتظار چندانی برای کسب مقام نداریم.

وی افزود: در رقابت با تیم‌های صنعتی، بدون حمایت نمی‌توان ادامه داد و پس از گذشت بیش از 6 ماه از قول‌هایی که مسئولان کازرون برای حمایت و پشتیبانی از این تیم داده بودند، اما متأسفانه هیچیک از آنها به وعده‌های خود عمل نکردند.

مهرتاش شاملی با اشاره به هزینه حدود 9 میلیاردی این باشگاه در سال گذشته، بیان کرد: سال گذشته برای تیم آقایان 4 و نیم میلیارد، برای تیم بانوان یک و نیم میلیارد و برای حضور در مسابقات آسیایی، بیش از 2 و نیم میلیارد هزینه کردیم اما با این وضعیت و خلف وعده‌هایی که ما را دلسرد می‌کند، ادامه تیم داری برایمان سخت و غیرممکن خواهد بود.

حضور 12 بازیکن شهید شاملی در تیم‌های ملی

یعقوب پیری مدیرعامل تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز در گفتگو با مهر، با اشاره به تلاش مجموعه باشگاه برای موفقیت دوباره این تیم در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا بیان داشت: مسابقات امسال لیگ برتر هندبال با شرکت 10 تیم و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که 2 تیم نخست جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب می‌کنند.

پیری افزود: امسال 5 بازیکن از تیم ما جدا شدند اما 8 بازیکن باکیفیت را جذب و همچنین کادر فنی خود را تقویت کردیم و تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا با دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر، در مسابقات آسیایی نیز با استفاده از تجربه سال گذشته به موفقیت دست پیدا کنیم.

مدیرعامل نماینده هندبال فارس در لیگ برتر کشور، به حضور 12 بازیکن این تیم در رده‌های ملی اشاره کرد و اظهار داشت: 6 بازیکن شهید شاملی در تیم ملی بزرگسالان، 5 بازیکن در تیم ملی امید و یک بازیکن نیز در تیم ملی هندبال جوانان عضویت دارند.

مرحله سوم دور رفت لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از امروز در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی تهران آغاز شد و تیم شهید شاملی کازرون که با 4 برد در صدر جدول لیگ برتر مردان قرار دارد، از ساعت 14:30 روز یکشنبه در نخستین بازی خود به مصاف مهمترین رقیب خود، تیم فولاد سپاهان اصفهان می‌رود و روز سه شنبه نیز از ساعت 15:30 مقابل ستارگان دشتستان صف آرایی می‌کند.