شنبه 15 اردیبهشت 1403

گوارشی

گوارشی

وب‌گاه خبر آنلاین

متخصص داروسازی بالینی، با توضیح اینکه منظور از درمان دارویی چاقی، داروهایی هستند که تاییدیه سازمان غذا و دارو برای کاهش وزن را دارند، از جمله این داروها، آگونیست های گیرنده GLP-1 که گروهی از داروی شیمیایی هستند، نام برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پلاستیک‌های گیاهی آلودگی میکروپلاستیک را به شدت کاهش می‌دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ویال بایوبیون زیست تخمیر Zist Takhmir Biobion Vials از جدیدترین محصولات زیست تخمیر است که به تازگی با حضور معاون علمی رئیس جمهور رونمایی شد. معیاری، نماینده علمی شرکت دانش بنیان زیست تخمیر در خصوص این محصول گفت: بایوبیون، زیست تخمیر حاوی آهن لیپوزومال است که از پیشرفته‌ترین انواع آهن و دارای بیشترین هم زیستی با بدن است. این مساله باعث می‌شود این...

خبرگزاری تسنیم

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق به تولید ویال مایع خوراکی آهن در ایران شد که عوارض گوارشی نداشته و در عین حال از جذب بالایی برخوردار است.

وب‌گاه عصر ایران

یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به تولید ویال مایع خوراکی آهن در ایران شد که عوارض گوارشی نداشته و در عین حال از جذب بالایی برخوردار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به تولید ویال مایع خوراکی آهن در ایران شد که عوارض گوارشی نداشته و در عین حال از جذب بالایی برخوردار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر در طول روز زیاد احساس خستگی و بی‌حوصلگی می‌کنید، می‌توانید با مصرف برخی غذاها انرژی ازدست‌رفته خود را بازگردانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سبوس گندم سرشار از فیبر است که برای جلوگیری از بیماری‌های روده بزرگ، سرطان معده، سرطان سینه، مشکلات کیسه صفرا، بواسیر و... مصرف می‌شود. اما واقعا خواص سبوس گندم در چیست و چگونه باید آن را مصرف کرد؟

وب‌گاه فرارو

زنجبیل حاوی ترکیبی فعال به نام جینجرول است. مصرف زنجبیل کمک می‌کند بهتر به هدفتان در کاهش وزن دست پیدا کنید؛ اما وقتی زنجبیل را وارد رژیم غذایی خود می‌کنید باید مراقب باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با مصرف برخی غذاها می‌توانید انرژی ازدست‌رفته خود را بازگردانید.

وب‌گاه فرارو

این نوشته بر آن است تا بگوید این تصور که مردان از زنان آسیب کمتری را در فرآیند طلاق تجربه می‌کنند درست نیست، زیرا مردان هم به شدت در فرآیند طلاق و روز‌های بعد از آن آسیب می‌بینند و هم دچار احساسات ناخوشایندی می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمانی که صحبت از فواید برگ انگور به میان می آید، اولین چیزی که به ذهن می رسد خاصیت جلوگیری از کم خونی است. زیرا همانطور که اشاره شد این محصول طبیعی سرشار از آهن است...

وب‌گاه خبر آنلاین

زنجبیل حاوی ترکیبی فعال به نام جینجرول است. مصرف زنجبیل کمک می‌کند بهتر به هدفتان در کاهش وزن دست پیدا کنید؛ اما وقتی زنجبیل را وارد رژیم غذایی خود می‌کنید باید مراقب باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

بسیاری از انسان‌ها در طول زندگی با مشکلاتی در دستگاه گوارش و هضم غذا مواجه می‌شوند و گاه این مشکلات به شکل اسهال یا یبوست بروز می‌کنند. برای غلبه بر این مشکلات و ناراحتی‌ها در دستگاه گوارش، توصیه‌هایی در مورد تغذیه و رژیم غذایی وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

شیر، منبع غنی از کلسیم، ویتامین D، و پتاسیم، به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تامین مواد مغذی ضروری و تقویت سلامتی شناخته شده است. این نوشیدنی مغذی، فواید بی‌شماری برای سلامتی ارائه می‌دهد که شناخت آن‌ها می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی ما کمک کند.

وب‌گاه فرارو

زمانی که صحبت از آب میوه غیرطبیعی می‌شود، منظور آب میوه‌های صنعتی موجود در بازار است؛ آب‌میوه‌هایی که نه در ظاهر و نه در خاصیت و طعم، هیچ شباهتی به آب‌میوه‌های طبیعی ندارند. آب‌میوه‌های صنعتی صرفا محصولی شبیه‌سازی شده از آب‌میوه‌های طبیعی هستند.