پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

گوگل

گوگل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعدادی از کارکنان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با اسرائیل تحصن کردند.

وب‌گاه گسترش

سئو یا بهینه‌سازی موتور جست‌وجو یک فرایند کاملا حرفه‌ای و البته پیچیده است که صاحبان وب‌سایت و کارشناسان سئو به‌خوبی از مزایای اقتصادی آن مطلع هستند.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با تداوم حملات ارتش اسرائیل علیه نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین آمار جدیدی از شهدای فلسطینی در این باریکه منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسناد مشاهده شده توسط پایگاه خبری «تایم» نشان می‌دهد گوگل، خدمات رایانش ابری برای وزارت دفاع رژیم صهیونیستی، فراهم کرده و این غول فناوری، درباره عمیق کردن همکاری خود در دوران جنگ این رژیم در غزه، مذاکره کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اسنپ و تپسی اگر نگران راننده‌ها هستند درصد کمتری بگیرند اسنپ و تپسی اگر نگران راننده‌ها هستند درصد کمتری بگیرند به گزارش عرشه آنلاین، محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی: اگر بنا بر هر دلیلی افزایش قیمت در کرایه‌ها وجود داشته باشد گران فروشی محسوب شده و بنابراین پرونده تشکیل و حکم صادر خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

گوگل به‌تازگی مرورگر کروم را به قابلیت‌های آزمایشی هوش مصنوعی مجهز کرده است. اما AI در این مرورگر قادر به انجام چه کارهایی‌ست و چگونه می‌توان آن را فعال کرد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

حمل ایران به اسرائیل در موتور جستجوگر گوگل ترند شد.

وب‌گاه گسترش

موتورولا گوشی هوشمند Moto G04s را معرفی کرد که با دوربین 50 مگاپیکسلی همراه است. این ویژگی نسبت به Moto G04 اصلی که در اوایل سال 2024 معرفی شده بود، تفاوت قابل توجهی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سال 2022 وقتی یکی از روزنامه‌نگاران به دیدار سم آلتمن در خانه‌اش در سانفرانسیسکو رفت، متوجه دو بالاپوش صورتی رنگ روی کتابخانه شد. یکی از آنها لوگوی استارت‌آپ یادگیری ماشینی سم آلتمن، یعنی OpenAI، را داشت و دیگری هم نشان شرکت Helion را داشت که در زمینه هم‌جوشی هسته‌ای فعالیت می‌کند که سم آلتمن هم از آن حمایت می‌کند. آلتمن معتقد است که هزینه هوش مصنوعی و انرژی روی یکدیگر اثر متقابلی...

وب‌گاه گسترش

در حال حاضر، تصاویر جدیدی از گوشی Google Pixel 8a که حاشیه‌های بزرگ آن را نشان می‌دهد، منتشر نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در سطح فعالیت‌های تجاری، نگاهی به آنچه در سال گذشته موجب شکوفایی یا نزول بنگاه شده است، می‌تواند به آینده‌ای بهتر برای بنگاه بینجامد.

وب‌گاه گسترش

پیش بینی های بسیاری از آینده رمز ارز تون کوین شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

غول فناوری گوگل، از شبکه جدید Find My Device برای سیستم عامل اندروید رونمایی کرد که به کاربران امکان می‌دهد گوشی خود را حتی زمانی که خاموش یا بدون اتصال به اینترنت باشد، ردیابی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درباره اینکه چه کسانی بیشتر در معرض خطر هوش مصنوعی هستند، هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما اکثر این گزارشات روی چند شغل توافق دارند که ممکن است در سال‌های آینده با ظهور هوش مصنوعی از بین روند. درباره اینکه چه کسانی بیشتر در معرض خطر هوش مصنوعی هستند، هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما اکثر این گزارشات روی چند شغل توافق دارند که ممکن است در سال‌های آینده با ظهور هوش مصنوعی از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر، با وجودی که مدل هوش مصنوعی کیفیت بالای «جمنای پیشرفته» گوگل پولی است، این کمپانی هنوز مدل ساده «جمنای» خود را بدون هیچ حق اشتراکی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به گزارش عرشه آنلاین؛ «گوگل» اعلام کرد ممکن است دسترسی به موتور جستجوی خود که از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده می‌کند را برای عموم پولی کند. این اولین بار برای گوگل خواهد بود، که از سال 2000 هزینه موتور جستجویش را...