شنبه 22 اردیبهشت 1403

گوگل

گوگل

وب‌گاه مشرق نیوز

سال گذشته در جهان برای هوش مصنوعی، محاسبات کوانتومی و واقعیت افزوده سالی پربار بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌استفاده از قاب گوشی مناسب، به روز رسانی و حذف برنامه‌ها و تمیز نگه‌داشتن صفحه نمایش برخی از روش‌هایی است که می‌تواند در افزایش طول عمر تلفن همراه موثر باشد. استفاده از قاب گوشی مناسب، به روز رسانی و حذف برنامه‌ها و تمیز نگه‌داشتن صفحه نمایش برخی از روش‌هایی است که می‌تواند در افزایش طول عمر تلفن همراه موثر باشد. ارتقای هر ساله گوشی به جدیدترین و بهترین مدل هوشمند عالی به نظر می‌رسد،...

خبرگزاری تسنیم

سوال کلیشه‌ای است اما پاسخ‌ها خیر؛ "نوروز به کدام مناطق سفر کنیم؟" ایران پُر از جاذبه‌های گردشگری بکر است که مستندسازان ایران آنها را معرفی کرده‌اند.

وب‌گاه گسترش

گزارشات نشان می دهد که گوگل در فرانسه جریمه بسیار سنگینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دادگستری و 15 ایالت آمریکا از اپل شکایت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دادگستری و 15 ایالت آمریکا از اپل شکایت کردند. طبق شکایت مذکور سازنده آیفون بازار موبایل را در انحصار خود دارد، به رقبای کوچک تر آسیب می‌رساند و قیمت ها را بالا می‌برد.

وب‌گاه عصر ایران

این سیستم هوش مصنوعی که روی میلیون‌ها کلیپ صوتی از صدای انسان آموزش داده شده است، ممکن است روزی توسط پزشکان برای تشخیص بیماری‌هایی از جمله کووید -19 و سل و ارزیابی عملکرد ریه‌های فرد مورد استفاده قرار گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دومین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 15 با پشتیبانی از پیام‌های ماهواره‌ای منتشر شد. پیش نمایش اندروید 15 ارائه شد دومین نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید 15 با پشتیبانی از پیام‌های ماهواره‌ای منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاید بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام ندانند که پشت ایده خرید این اپلیکیشن توسط مارک زاکربرگ یک زن نقش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوگل یک سیستم هوش مصنوعی توسعه داده است که می‌تواند به دقت وقوع سیل را از حداکثر 7 روز جلوتر پیش‌بینی کند. گوگل در خبری اعلام کرد که با استفاده از هوش مصنوعی توانسته است با موفقیت طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیل را در برخی موارد حتی از هفت روز جلوتر پیش‌بینی کند. سیلاب‌ها یکی از رایج‌ترین بلایای طبیعی در دنیا هستند، بنابراین وجود یک سیستم هشدار برای آن‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد. پیش‌بینی...

وب‌گاه گسترش

برنامه زمانبندی اتصال مستقیم گوشی‌های تلفن همراه به شبکه‌ی ماهواره‌ای استارلینک توسط اسپیس ایکس در گزارشی در وب‌سایت خود رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از آنجایی که اجاره و یا حتی فروش پارکینگ غیر قانونی است، نرخ دقیق و قانونی نیز وجود ندارد ولی بر اساس شنیده‌ها و مشاهدات میدانی اجاره پارکینگ بنا به محله‌ای که در آن زندگی می‌کنید از یک میلیون تومان تا 3 میلیون تومان در هفته متغیر است. این روزها بازار اجاره پارکینگ حسابی داغ است. مخصوصا با شروع تعطیلات و سفرهای نوروزی. هم آنهایی که حمل‌ونقل هوایی را برای سفر از شهری به شهر دیگر انتخاب...

وب‌گاه خبر آنلاین

از آنجایی که اجاره و یا حتی فروش پارکینگ غیر قانونی است، نرخ دقیق و قانونی نیز وجود ندارد ولی بر اساس شنیده ها و مشاهدات میدانی اجاره پارکینگ بنا به محله ای که در آن زندگی می کنید از یک میلیون تومان تا 3 میلیون تومان در هفته متغیر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شعار سال 1403 که مزین به نام مردم است را هم می‌توان یک راهبرد اقتصادی کلان دانست و هم می‌توان به عنوان یک اصل مهم اقتصادی در نظر گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

40 سال از معرفی رایانه شخصی اپل مکینتاش می‌گذرد از آن زمان تا به امروز نوآوری‌های تکنولوژیک سرعت چشمگیری داشتند.

وب‌گاه گسترش

یک نماینده مجلس این طور توضیح داد: متاسفانه بیشتر تبلیغات ما به شکلی فریبنده و غیر واقعی شده‌اند و بدون وجود یک چارچوب مشخص در حوزه تبلیغات در ایران، نمی‌توانیم از گسترش کلاهبرداری‌ها در این فضا جلوگیری کنیم.